ارتقای سیمای شهری منطقه ۵ با نورپردازی معابر

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با تاکید بر ارتقای سیمای شهری این منطقه با نورپردازی معابر، گفت: سیمای بصری اماکن و نورپردازی جزو برنامه‌های سالیانه منطقه پنج است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح‌های نورپردازی سال جاری، اظهار کرد: عملیات تکمیل نورپردازی پل شهید ستاری در راستای ارتقای سیمای شهری با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی محیط‌های گردشگری حاشیه رودخانه از دیگر اقدامات این منطقه است که نقاشی دیواری ابتدای حکیم نظامی با طرح عبارت متبرک صلوات با هزینه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است، افزود: ادامه طرح کاشی شکسته المان طرح فرش جنب پل وحید در دستور کار این منطقه است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه روشنایی و نورپردازی از اهمیت خاصی در سیمای شهر برخوردار است، اظهار کرد: به‌منظور زیباسازی و ایجاد امنیت بیشتر شهروندان، پروژه‌های نورپردازی خیابان ارتش، ورودی زاگرس صفه و بلوار شاهد سپاهان‌شهر همراه با آذین‌بندی و نصب المان‌های نوری جزو برنامه‌های سال جاری منطقه پنج است.

وی خاطرنشان کرد: تعویض کف‌پوش و اسباب‌بازی محوطه بازی پارک بزرگ سپاهان‌شهر، نصب مبلمان کودک در پارک کوهستانی صفه و تجهیز وسایل ورزشی از دیگر اقداماتی است که جهت ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش شهروندان در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

کارگر هدف از اجرای این طرح‌ها را ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضای عمومی و پارک‌ها دانست و افزود: شهرداری منطقه پنج در راستای اجرای برنامه‌های مدون و ایجاد محیطی زیبا، امن، مناسب و در شأن شهروندان گام برمی‌دارد.

کد خبر 609425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.