عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای حصر اقتصادی را خواهد شکست

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی صنعت را یکی از پیشران‌های اقتصادی در همه کشورهای جهان دانست و گفت: ارتباط اقتصادی و تبادلاتی که در این چهارچوب انجام می‌شود، رونق بیشتر انواع صنایع مانند نفت، گاز، خودروسازی و مسائلی از این دست را به دنبال خواهد داشت.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تأثیر عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای در حل مشکلات تولیدکنندگان اظهار کرد: ارتباط با مجموعه‌ای که فراتر از تحریم‌ها فعالیت می‌کند و جدا از گردونه و دایره بسته اقتصادی جهان دارای ارتباطات اقتصادی با مجموعه‌ای از کشورها است، در دور زدن تحریم‌ها، شکستن حصر اقتصادی و محصور شدن در قالب کشورهای صنعتی اثرگذار خواهد بود.

وی صنعت را یکی از پیشران‌های اقتصادی در همه کشورهای جهان دانست و افزود: ارتباط اقتصادی و تبادلاتی که در این چهارچوب انجام می‌شود، رونق بیشتر انواع صنایع مانند نفت، گاز، خودروسازی و مسائلی از این دست را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر این تبادلات در رونق صنایع کوچک تاکید کرد: برقراری ارتباط اقتصادی تبادلات تجاری و صادرات و واردات بین کشورها برای صنایع کوچک و بزرگ سودمند خواهند بود.

کد خبر 609415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.