بروجرد به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

شهردار بروجرد گفت: بروجرد با همکاری مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری، نمایندگان و کسانی که در کنار مجموعه مدیریت شهری هستند، به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه امروز هیچ نقطه‌ای در شهر وجود ندارد که شهرداری فعالیتی در آنجا انجام نداده باشد، اظهار کرد: با تلاش شهرداری بیش از ۳۵۰ هزار مترمربع از سطح شهر آسفالت شده است.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۰ اکیپ آسفالت در سطح شهر مشغول فعالیت هستند و نزدیک به ۵۰ پروژه عمرانی در حال انجام است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: شهرداری ده‌ها پروژه دیگر در دست مطالعه دارد و ده‌ها پروژه در دست بررسی و مذاکره است که امیدواریم به نتیجه برسد.

عیدی‌بیرانوند با بیان اینکه بروجرد باید به جایگاهی که در ذهن شهروندان شکل گرفته است برسد، به مهم‌ترین پروژه این شهر اشاره و تصریح کرد: بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار در این شهر سرمایه‌گذاری شده است و یک پروژه تحت عنوان مجموعه فامیلی تا یکی دو هفته دیگر افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه رها شده‌ای که در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت، با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانداری و نماینده بروجرد برای ۵۰ نفر اشتغال قطعی ایجاد کرده است.

شهردار بروجرد با اشاره به ۱۰ پروژه در دست مطالعه این شهر از جمله شهربازی و تفکیک زباله، گفت: روزی که در بروجرد آغاز به کار کردیم، پیمانکار نداشتیم، آنان می‌گفتند که به شهرداری اعتماد نداریم، اما امروز با اعتمادی که شکل گرفته، تعداد پیمانکاران افزایش یافته است.

عیدی‌بیرانوند افزود: پروژه‌ای که روی سامانه قرار می‌گیرد شرکت‌کننده دارد و پیمانکاران سایر شهرهای استان و خارج استان برای انجام اقدامات عمرانی در این شهر به صف شده‌اند.

کد خبر 609403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.