خرم‌آباد پایلوت آموزش شهروندی می‌شود

رئیس مرکز پژوهش راهبردی و مطالعات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: خرم‌آباد با همکاری سازمان شهرداری‌های کشور و انجام یک کار مشارکتی، پایلوت آموزش شهروندی می‌شود.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پایلوت آموزش شهروندان علاوه بر اعتبار مالی برای شهر، سبب فراهم شدن ارتباطات ملی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری  اجلاس رؤسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شوراهای اسلامی کشور در خرم‌آباد، گفت: در این اجلاس علاوه بر معرفی ظرفیت و توانمندی‌های لرستان، تلاش کردیم نیازهای این استان را به گوش مسئولان رده‌بالای کشور برسانیم.

رئیس مرکز پژوهش راهبردی و مطالعات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد افزود: این شهر به یک نردبان ۵۲ متری برای استفاده در حوادث ساختمان‌های بلندمرتبه نیاز دارد، اما برای تامین اعتبارات آن با مشکل مواجه است که می‌طلبد کمک‌های لازم تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: خرم‌آباد با همکاری سازمان شهرداری‌های کشور و انجام یک کار مشارکتی، پایلوت آموزش شهروندی می‌شود.

دریکوند ادامه داد: بر اساس طرحی مشترک با جمعیت هلال احمر، اقداماتی در راستای کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست و بی‌سرپرست انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: با توجه به بروز مشکلات عبور و مرور شهروندان  هنگام بارندگی، با مطالعاتی که از قبل راجع به دفع آب‌های سطحی انجام دادیم، موفق به دفع ۵۰ درصد این آب‌ها در خرم‌آباد شدیم.

کد خبر 609400

برچسب‌ها