حمله‌ شدید اسطوره منچستریونایتد به بازیکنان پس از باخت سنگین به همشهری!

به گفته روی کین، بازیکنان منچستریونایتد باید از عملکردشان در شب شکست ۶-۳ مقابل منچسترسیتی "خجالت زده" شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گفته روی کین، بازیکنان منچستریونایتد باید از عملکردشان در شب شکست ۶-۳ مقابل منچسترسیتی "خجالت زده" شوند.

نمایش یونایتد باعث وحشت کین اسطوره باشگاه شد، زیرا او کلمات عجیبی درمورد تیم در گفتگو با اسکای اسپورت، به کار برد، او گفت:"من سیتی فوق العاده بود. تماشای من‌سیتی لذت‌بخش است. آنها یکی از بهترین تیم‌هایی هستند که تا به حال دیده‌ام، اما در مورد منچستریونایتد، [این] یک شکست بزرگ برای آنها است. ما در چند هفته گذشته کمی از آنها تمجید می‌کردیم، اما این شکست، گام بزرگی به عقب است.

چهار بر صفر در نیمه اول شکست خوردند، آنها در مقابل برنتفورد نیز چهار بر صفر شکست خوردند. عملکرد آنها در نیمه دوم بازی با سیتی حتی برای تسلی دادن به هواداران نیز خوب نبود. آنها چند گل به ثمر رساندند، اما در نهایت شکست خوردند. هیچ حرفی برای گفتن در مورد منچستریونایتد وجود ندارد که از این بازی را از خاطر هواداران پاک کند. بازیکنان باید خجالت بکشند. شما نمی‌توانید در نیمه اول یک دربی بزرگ، با نتیجه ۴-۰ شکست بخورید، این بسیار شرم‌آور است."

یونایتد قبل از این مسابقه، چهار برد در لیگ برتر داشت، اما شکست در دربی باعث شد تا آنها ۹ امتیاز از آرسنال صدرنشین لیگ عقب باشند، در حالی که سیتی تنها یک امتیاز با توپچی‌ها فاصله دارد.

بازی دیروز، اولین باری بود که منچسترسیتی در یک بازی خانگی مقابل منچستریونایتد شش گل به ثمر رساند. دو دربی قبلی که سیتی در مقابل شیاطین سرخ، شش گل به ثمر رساند بازی‌های خارج از خانه بود که به ترتیب ۶-۱ در ژانویه ۱۹۲۶ و ۶-۱ در اکتبر ۲۰۱۱ بود.

مردان اریک تن هاخ، روز پنجشنبه در لیگ اروپا به مصاف اومونیا نیکوزیا می‌روند، و سه روز بعد، آنها به گودیسون پارک می‌روند تا به مصاف اورتون بروند.

کد خبر 609366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.