پاتر، ژوزه مورینیو جدید چلسی!

گراهام پاتر می‌تواند ژوزه مورینیو بعدی برای چلسی باشد و جان تری شباهت‌هایی را بین مربی‌های آبی‌ها در گذشته و حال می‌بیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گراهام پاتر می‌تواند ژوزه مورینیو بعدی برای چلسی باشد و جان تری شباهت‌هایی را بین مربی‌های آبی‌ها در گذشته و حال می‌بیند.

در اوایل فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳، با برکناری توماس توخل که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود، تغییر دیگری در استمفوردبریج ایجاد شد. آبی‌های لندنی لیگ برتر، حرکت حساب شده‌ای را روی یک مربی جوان انجام دادند، درست مانند آنچه که در سال ۲۰۰۴ در زمانِ آوردنِ مورینیو به فوتبال انگلیس انجام دادند.

تری در زمان مورینیو کاپیتان باشگاه بود و وقتی از او پرسیده شد که آیا کار در چلسی برای پاتر خیلی بزرگ خواهد بود به beIN Sports گفت: " راستش فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. من فکر می‌کنم کاری که او در برایتون انجام داد باورنکردنی بود و موقعیت آنها در لیگ، خود گویای این موضوع است. او از روز اول که وارد شده است خیلی آرام است، همچون زمانی که مورینیو وارد تیم شد.

هیچکس در مورد او چیزی نشنیده بود، او وارد شد و گفت: «از الان "من مسئول هستم". اگر [پاتر] کار مشابهی را چه در زمین و چه در خارج از زمین انجام داده باشد، بازیکنان به آن احترام خواهند گذاشت، اما همچنان آنها به جلسات او و نحوه تنظیم تاکتیکی او برای بازی‌ها، نگاه و دقت خواهند کرد. بنابراین شما یک پنجره دو یا سه روزه دارید که در آن می‌توانید بروید و بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهید و طبق تمام مشاهدات، او این کار را انجام داده است. امیدوارم او خوب عمل کند!»

در حالی که به پاتر اشاره می‌کند که تأثیر مثبتی در چلسی بگذارد، تری، که در دوران حرفه‌ای خود، پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است، در مورد جاه طلبی آبی‌ها در فصل ۲۰۲۲-۲۳ می‌گوید: "پنج سال از آخرین قهرمانی ما می‌گذرد. قهرمان لیگ برتر آیا این بار قرار است امسال تغییر کند؟ بنابراین باید به جام حذفی، جام کارابائو، لیگ قهرمانان اروپا هم نگاه کنیم و کار سختی خواهد بود.»

پاتر اولین برد خود در لیگ برتر به عنوان سرمربی آبی‌ها را، با پیروزی ۲-۱ مقابل کریستال پالاس به دست آورد و در هفته آینده دو دیدار خانگی با آث میلان و وولوز در رقابت‌های داخلی و اروپایی دارد.

کد خبر 609365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.