سرمربی تیم لیگ برتری اخراج شد!

تیم فوتبال وولوز روز گذشته(یکشنبه) تأیید کرد که برونو لاگه، سرمربی تیم، پس از شروع بد در لیگ برتر، برکنار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال وولوز روز گذشته_ یکشنبه دهم مهرماه_ تأیید کرد که برونو لاگه، سرمربی تیم، پس از شروع بد در لیگ برتر، برکنار شده است.

سرمربی پرتغالی یک روز پس از باخت ۲-۰ تیمش مقابل وستهام که تنها شش امتیاز از هشت بازی ابتدایی فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داده است، از وظایف خود به عنوان سرمربی، برکنار شد. در واقع، وولوز تنها در یکی از ۱۵ بازی آخر خود در لیگ برتر زیر نظر لاگه پیروز شده بود، که حالا او بهای ناهماهنگی آنها را پرداخت کرده است.

در بیانیه رسمی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی باشگاه آمده است: " گرگ‌ها از برونو لاگه سرمربی تیم، جدا شدند. ما می‌خواهیم از تلاش‌های برونو و کادرش، در طول مدت حضور در باشگاه تشکر کنیم و برای آنها بهترین‌ها را در آینده آرزو کنیم."

لاگه در ژوئن ۲۰۲۱ به عنوان جایگزین نونو اسپریتو سانتو در رأس باشگاه در ورزشگاه مولینوکس استخدام شد. وی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، وولوز را به مقام دهم رساند، علی‌رغم اینکه تیمش در هیچیک از هفت بازی اخیر خود پیروز نشده بود.

روند بد در پایان فصل گذشته در فصل نیز ادامه یافت و وولوز تا کنون تنها یک بازی را برده است تا آنها را در رده سوم جدول قرار دهد؛ وولوز ممکن است تا هفته آینده مربی جدیدی نداشته باشد.

دوران پس از لاگه برای وولوز، از شنبه هفته آینده با بازی برابر چلسی در استمفوردبریج آغاز خواهد شد.

کد خبر 609364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.