جشن عاطفه‌ها، فرصتی برای عشق‌ورزی

آئین افتتاحیه جشن عاطفه‌ها همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ در دبستان پسرانه دکتر شریعتی شهرستان نائین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد شفیعی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ در آئین افتتاحیه جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: امروز در آئین افتتاحیه جشن عاطفه‌ها که در دبستان پسرانه دکتر شریعتی برگزار می‌شود، زنگ عاطفه‌ها به صورت نمادین نواخته خواهد شد.

وی افزود: در هفته احسان و نیکوکاری و هفته جشن عاطفه‌ها قرار داریم و چه خوب است که این فرهنگ احسان و خیر در بدنه جامعه، بیش از پیش رشد کند و شما دانش آموزان توانایی انجام این مهم را دارید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نائین به فروکش کردن ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم، امسال با فروکش کردن ویروس کرونا، شاهد آغاز باشکوه مدارس سطح کشور و شهرستان بودیم.

شفیعی ادامه داد: قطعاً تمامی دانش آموزان، ارزش مدرسه، کلاس، معلم و تخته سیاه را در زمان آموزش مجازی، بهتر و بیشتر دانستند و باید به عنوان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی از این فرصت استفاده کنند و در مقابل زحمات فراهم کردن این بستر آموزشی، از فرصت‌سوزی دوری و فرصت‌سازی کنند.

حمید شهریاری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نائین ضمن تشکر از حضور مسئولان در این برنامه گفت: احسان و نیکوکاری فقط مادی نیست، گاهی وقتی یک دانش‌آموز به همکلاسی خود یک نکته درسی را آموزش می‌دهد که این همان جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری است.

همچنین احسان بابایی، بخشدار مرکزی شهرستان نائین با اشاره به اوضاع این روزهای کشور اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی، باید پرچم پر افتخار کشورمان را که ثمره خون هزاران شهید است در اوضاعی که خیلی‌ها قصد پایین کشیدن آن را دارند، بالا نگه دارند و به وحدت زیر این پرچم افتخار کنند.

کد خبر 609356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.