مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۰ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر صدور کیفرخواست برای مرگ دختر چهار ساله در پارک، بازداشت تازه داماد پنج روز بعد عروسی، سرنوشت دردناک دختر تهرانی در ارابه شیطان، مرگ دردناک زیر درخت گردو و اجیر کردن سارق برای گرفتن وام ۱۲۰ میلیونی را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

کیفرخواست پرونده مرگ دختربچه چهار ساله‌ای که به دنبال سقوط در چاه ۴۶ متری جان باخته بود درحالی صادر شد که اتهام متهمان تسبیب در قتل شبه‌عمدی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید

زن ۲۲ ساله‌ای به نام الهه که برای حفظ پایه‌های لرزان ازدواج دومش وارد دایره مددکاری اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد شده بود، به کارشناس اجتماعی گفت: با آنکه پدرم کارمند بود و اوضاع مالی مناسبی داشت اما من از ۱۲ سالگی و در ایام تعطیلی مدرسه در کارخانه‌های تولیدی کارگری می‌کردم تا به خواسته‌ها و آرزوهایم برسم. از نظر پوشش و وضع مرتبی که داشتم و یک سر و گردن از همه دختران فامیل بالاتر بودم که به این موضوع افتخار می‌کردم.

بیشتر بخوانید

خرده‌فروش مواد مخدر که در پوشش سوپر مارکت به فروش این نوع مواد می‌پرداخت، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از شامگاه بیست‌وچهارم شهریور ماه سال ۹۹ در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت. عابرانی که برای تفریح به دریاچه خلیج فارس رفته بودند شاهد درگیری خونین یک دختر و پسر جوان مقابل پارکینگ شمالی این بوستان بودند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره زورگیری تحت عنوان مأمور امنیتی و با یک دستگاه خودرو از اتباع یکی از کشورهای همسایه در محدوده کهریزک، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران کلانتری کهریزک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

پسر جوان که در پوشش مسافربر دختر کارمند را به تله شیطانی انداخته و وی را آزار داده بود، در برابر حکم قطعی اعدام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ سیدصالح بذرگری فرمانده انتظامی شهرستان طالقان، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام فوت یکی از بستگانش بر اثر سقوط از درخت گردو در یکی از روستاهای شهرستان طالقان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ طالقان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اواخر تیر امسال مرد میانسالی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: همراه مادر و همسر و سه فرزندم در خانه نشسته بودیم که ناگهان متوجه شدیم کسی در حال باز کردن در ورودی خانه با کلید است. قبل از اینکه به طرف در بروم، ناگهان در باز شد و سه مرد نقابدار وارد خانه شدند. آنها با تهدید چاقو و سلاحی که به دست داشتند، دست و پای من و اعضای خانواده‌ام را بستند و اموال با ارزشی که داخل خانه بود را با خود بردند. مادر پیرم با دیدن این صحنه درجا سکته کرد و ما بعد از رفتن سارقان به سختی دست‌هایمان را باز کردیم و مادرم را به بیمارستان انتقال دادیم.

بیشتر بخوانید

سرهنگ علی‌اکبر کریمی فرمانده انتظامی خرمبید، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 609348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.