پیشران‌های عرصه آموزش عالی تصویب شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون مشترک تامین الزامات ارتقای نظام آموزش عالی و پژوهشی کشور در دفتر معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: پیشران‌های عرصه آموزش عالی در این جلسه تصویب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: پیرو جلسه ۸۶۹ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و تصویب تشکیل کمیسیونی برای ارتقای زیرساخت‌ها و مجموعه مسائل مرتبط با آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی، اولین جلسه این کمیسیون با حضور وزیر علوم، رؤسای کمیسیون فرهنگی، کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، رئیس بنیاد ملی نخبگان، معاون وزیر بهداشت و سه نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

وی به نظام مسائل و موضوعات این حوزه اشاره کرد و گفت: پیشران‌های عرصه آموزش عالی شامل سرمایه انسانی (دانشگران)، زیرساخت‌های فنی و تأمین مالی، برنامه‌های آموزشی، فعالیت‌های پژوهشی و تعاملات بین‌المللی در این جلسه تصویب شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: جلسات این کمیسیون ادامه خواهد داشت و مصوبات آن برای تصویب نهایی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می‌شود.

کد خبر 609306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.