همه‌چیز طبق پیش‌بینی‌ها رقم خورد/ ژاپن صدرنشین و ویتنام حریف ایران شد

با انجام دیدارهای پایانی مرحله گروهی (گروه چهارم) در نهایت ژاپن به‌عنوان صدرنشین راهی دور بعد شد و ویتنام در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یک‌شنبه دهم مهرماه_ در حساس‌ترین بازی‌های روز پایانی مرحله‌گروهی، تیم‌های ملی عربستان سعودی، ویتنام و ژاپن در گروه مرگ رقابت‌ها برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات، برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت تکلیف دو تیم صعودکننده به مرحله‌حذفی رقابت‌ها مشخص شد.

نتایج بازی‌های پایانی گروه چهارم به شرح زیر است:

عربستان‌سعودی ۴ - کره‌جنوبی صفر

در نخستین بازی، تیم‌های ملی عربستان‌سعودی و کره‌جنوبی از ساعت ۱۱:۳۰ در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان عربستانی‌ها با چهار گل، سومین شکست کره‌جنوبی در این مسابقات را رقم زدند و به دومین پیروزی‌شان در مرحله گروهی رسیدند و با تیم‌ملی ویتنام هم‌امتیاز شدند.

عربستانی‌ها که در نخستین بازی با پیروزی غیرمنتظره برابر ژاپن، احتمال صعودشان به مرحله‌حذفی را بالا بردند معادلات را نیز برهم زدند و منتظر برد یا تساوی ویتنام برابر ژاپن بود تا راهی دور حذفی شود.

ژاپن ۲ - ویتنام صفر

در حساس‌ترین بازی برای تکلیف تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی و همچنین تثبیت جایگاه اول و دومی گروه، ژاپن با تنها یک پیروزی برای صعود چاره‌ای جز پیروزی نداشت و ویتنام شش امتیازی می‌توانست با تساوی نیز به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی راه پیدا کند.

ژاپنی‌ها با برتری برابر ویتنام در بازی امروز علاوه‌بر صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی، صدرنشین گروه چهارم شد.

بدین ترتیب ژاپن احتمالاً در دور حذفی با اندونزی دیدار می‌کند و ویتنام حریف ایران شد؛ عربستان‌سعودی نیز از صعود به جمع هشت‌تیم برتر بازماند.

کد خبر 609297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.