اصلاح روشنایی بوستان‌های سطح شهر قدس

شهرداری قدس در راستای اصلاح و تأمین روشنایی معابر و بوستان‌های شهر، بوستان‌ها و معابری که پیش از این از روشنایی کافی برخوردار نبودند را یکی پس از دیگری توسط اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری روشن کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، احیای فضای سبز شهری و ساماندهی معابر عمومی از حیث بهسازی و مرمت آسفالت، تأمین روشنایی و رفع نواقص مبلمان شهری از اولویت‌های مهم و اصلی مدیریت شهری است که با هدف ارتقای سیما و منظر شهری و تأمین رفاه و آسایش و کسب رضایت شهروندان انجام می‌شود.

بر همین اساس واحدهای اجرایی شهرداری طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته اقدامات لازم را جهت تحقق اهداف یادشده در دستور کار خود قرار داده و در قالب این اقدامات، بوستان‌ها و معابر متعددی در سطح شهر ساماندهی شده است که این امر در ماه‌های پیش رو نیز ادامه خواهد یافت.

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یکی از واحدهای مهم دخیل در این زمینه است که از آغاز فصل تابستان همواره با اجرای اقداماتی از قبیل دیوارنگاری، رنگ‌آمیزی جداول، اصلاح فضای سبز و کاشت گل و گیاه زینتی، تأمین روشنایی و بازسازی لوازم بازی در صدد ساماندهی و احیای فضای سبز شهری برآمده است.

همچنین معاونت امور زیربنایی شهرداری اقدام به اجرای عملیات جدول‌گذاری، بازسازی سرویس بهداشتی و احداث زمین‌های بازی در بعضی بوستان‌ها نموده و این امر در دیگر بوستان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

در همین راستا، رفع خاموشی و تأمین کامل روشنایی بوستان سرخه‌حصار توسط اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس انجام شد.

کد خبر 609288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.