بازار کم رمق کریپتوکارنسی

بازار امروز رمزارزها شاهد تغییرات اندک بود، بیت کوین تفقط ۰.۳ درصد کاهش داشت و به محدوده ۱۹ هزار ۲۷۵ دلار رسید، اتریوم نیز با کاهش ۱.۶۶ درصدی به سطح یک هزار ۳۰۹ دلار رسید، سایر رمزارزهای بزرگ بازار نیز وضعیت مشابهی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز رمزارزها شاهد تغییرات اندک بود، بیت کوین فقط ۰.۳ درصد کاهش داشت و به محدوده ۱۹ هزار ۲۷۵ دلار رسید، اتریوم نیز با کاهش ۱.۶۶ درصدی به سطح یک هزار ۳۰۹ دلار رسید، سایر رمزارزهای بزرگ بازار نیز وضعیت مشابهی داشتند، تا زمانی که محدوده مهم حمایتی بیت کوین در سطح ۱۹ هزار دلار حفظ شود پیش بینی می‌شود اصلاح قیمتی شدیدی اتفاق نیفتد و در همین محدوده قیمتی در حال نوسان باشیم، شاخص ترس و طمع بیت کوین همچنان محدوده ۲۴ واحد را حفظ کرده است که نشان از ترس شدید است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۲۷۵ دلار

تغییرات: افت ۰.۳۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۰۹ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۸۱ دلار و ۳۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۴۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۷۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۳۰ دلار

تغییرات: افت ۰.۷۵ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۷۷ سنت

تغییرات: افت ۰.۸۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۰۵ دلار

تغییرات: افت ۱.۶۲ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۷۷۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۴ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۳۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۲۷ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۱۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: افت ۱.۵۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازار کم رمق کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: تا زمانی که بیت کوین این سطح حمایتی را حفظ کرده است پیش بینی می‌شود ریزش بیشتری نداشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۱۵ درصد.

دامیننس اتریوم: ۱۷.۹۰ درصد.

بازار کم رمق کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۵۵ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۲ میلیارد دلار

بازار کم رمق کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

حفظ سطح ۲۴ واحد در محدوده ترس شدید

بازار کم رمق کریپتوکارنسی

اخبار بازار رمزارزها

نگرانی عضو شورای حکام فدرال رزرو آمریکا درباره وضعیت نظارتی ارزهای دیجیتال در بخش بانکی

میشل بومن، عضو شورای حکام فدرال رزرو آمریکا اذعان کرده است که به‌رغم رشد ارزهای دیجیتال، آنها به صورت ویژه در بخش بانکی منبع نگرانی هستند. او در جلسه‌ای با مؤسسه بین‌المللی فایننس (IIF) گفت که چشم‌انداز نظارتی ارزهای دیجیتال باید برای تطبیق با این فناوری در شرایط کنونی آماده باشد. با این حال، او معتقد است که سرعت بالای تکامل این فناوری می‌تواند اجرای برخی از قوانین را چالش برانگیز کند.

بومن همچنین ضمن ابراز نگرانی از وضعیت نظارتی ارزهای دیجیتال در بخش بانکی تأکید کرد که بانک‌ها باید چارچوب نظارتی روشنی داشته باشند که بتواند با ریسک‌های مرتبط با نوسانات قیمت در بخش دارایی‌های دیجیتال مطابقت داشته باشد.

نایب بوکله: در صورت موفقیت سرمایه‌گذاری بیت کوینی السالوادور بسیاری از کشورها از ما پیروی خواهند کرد

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، نخستین کشوری که بیت کوین را به‌عنوان پول قانونی به رسمیت شناخت؛ گفته است که به‌رغم ادعاهای رسانه‌های جریان اصلی و آژانس‌های اعتبارسنجی، این کشور به دلیل شرط بندی روی بیت کوین شکست نخواهد خورد. بوکله در پاسخ به منتقدان سرمایه‌گذاری بیت کوینی السالوادور گفته است که با وجود تمام داستان‌های آنها درباره نابودی و شکست، کشورش به شکلی بسیار خوب در حال انجام این کار است. بوکله همچنین معتقد است در صورتی که السالوادور در سرمایه‌گذاری بیت کوینی خود موفق شود، بسیاری از کشورها از آن پیروی خواهند کرد.

بریدلاو: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۱ از ۱۲ میلیون دلار عبور می‌کند

رابرت بریدلاو، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال پارالاکس دیجیتال معتقد است که بیت کوین شانس زیادی برای ثبت یک جهش قابل توجه در آینده دارد که عمدتاً ناشی از کاهش قدرت خرید دلار خواهد بود. به گفته بریدلاو، طبق مدل وی بیت کوین تا سال ۲۰۳۱ به قیمت ۱۲.۵ میلیون دلار معامله خواهد شد که بر اساس ارزش و قدرت خرید امروزی دلار معادل یک میلیون دلار اکنون است. او همچنین می‌گوید که دلار یک ارز بسیار متورم است و ارزش آن تا سال ۲۰۳۵ به‌طور بالقوه به صفر خواهد رسید.

دیوید روبنشتاین: ارزهای دیجیتال از بین نخواهند رفت

دیوید روبنشتاین، میلیاردر معروف، بنیان‌گذار و رئیس مشترک شرکت سهام خصوصی کارلیل گروپ (Carlyle Group) می‌گوید که صنعت ارزهای دیجیتال از بین نخواهد رفت. روبنشتاین درباره ارزهای دیجیتال گفت که او در ابتدا به‌عنوان نوعی قمار به این دارایی‌ها نگاه می‌کرد. او می‌گوید که حالا معتقد است برخلاف دیدگاه بسیاری از افراد درباره اینکه ارزهای دیجیتال ممکن است به‌زودی از بین بروند، این دارایی‌ها آمده‌اند که بمانند و از بین نخواهند رفت. وی همچنین افزود درحالی‌که می‌توان استدلال کرد که این دارایی‌ها از برخی جهات بی‌ارزش هستند؛ واقعیت این است که بسیاری از چیزهایی که مردم می‌خرند، ممکن است بی‌ارزش باشند.

آدرس منسوب به پلتفرم نکسو ۱۳۵ میلیون دلار رپد بیت کوین جابه‌جا کرد

در حالی که تحلیلگران انتظار دارند قیمت توکن پلتفرم نکسو به خاطر فشارهای قانونی مقامات آمریکایی و نگرانی سرمایه‌گذاران با سقوط مواجه شود، یک آدرس کیف پول که برچسب‌گذاری و به این پلتفرم نسبت داده شده، روز گذشته ۷٬۷۵۸.۸ رپد بیت کوین را به ارزش حدودی ۱۳۵ میلیون دلار، از میکر دائو برداشت کرده است. کاربران به این دلیل این برداشت را به شایعه ورشکستگی نکسو نسبت داده‌اند که نام این آدرس «Nexo۰x۸fd» ثبت شده است.

شبکه سولانا یک بار دیگر از کار افتاد

پردازش تراکنش‌ها در شبکه سولانا روز جمعه به خاطر پیکربندی نادرست یکی از نودها برای مدتی متوقف شد. با این حال، اکنون چند ساعتی می‌شود که این شبکه فعالیت خود را از سر گرفته است. گفتنی است بلاک چین سولانا طی یک سال گذشته بارها با توقف‌هایی این‌چنینی مواجه شده است.

نرخ رشد تعداد خودپردازهای بیت کوین برای اولین بار در تاریخ منفی شد

داده‌های وب‌سایت کوین ای‌تی‌ام ریدار (CoinATMRadar) نشان می‌دهد که نرخ رشد ماهانه تعداد دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین و ارزهای دیجیتال در جهان برای اولین بار در تاریخ، در ماه سپتامبر (شهریور) منفی شده است. آمارهای این وب‌سایت نشان می‌دهد تعداد کل خودپردازهای بیت کوین در سراسر جهان از اوج ۳۸٬۷۷۶ دستگاهی در ماه اوت (مرداد) به ۳۷٬۹۸۰ دستگاه سقوط کرده است.

ایلان ماسک قبل از خرید توئیتر به‌دنبال راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی بلاک چینی بوده است

بخشی از پیام‌های شخصی ایلان ماسک که در جریان دعوی حقوقی این میلیاردر و تیم توئیتر منتشر شده است، نشان می‌دهد او پیش‌تر به‌دنبال راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی مبتنی بر بلاک چین و شبیه به توئیتر بوده است. آن‌طور که پیداست، ماسک تنها چند روز پیش از ارائه پیشنهاد خرید توئیتر به مبلغ ۴۳ میلیارد دلار، در پیامی نوشته است: «تصور می‌کنم به یک شرکت فعال در زمینه شبکه‌های اجتماعی جدید نیاز است که مبتنی بر بلاک چین فعالیت می‌کند و شامل امکان پرداخت نیز می‌شود.»

مقام بانک ملی سوئیس: ارزهای دیجیتال بانک مرکزی می‌توانند به توسعه دیفای کمک کنند

توماس موزر، یکی از اعضای هیئت مدیره بانک ملی سوئیس اظهار کرده است که ارزهای دیجیتال بانک‌های مرکزی می‌توانند به خوبی با بخش دیفای همکاری کنند، و پتانسیل زیادی برای افزایش پذیرش این صنعت دارند.

وی در ادامه تصریح کرد که در میان انواع مختلف ارزهای دیجیتال، این ارزهای دیجیتال بانک مرکزی هستند که می‌توانند ریسک کمتر و ثبات بیشتری برای توسعه دیفای فراهم کنند. موزر عقیده دارد که دیفای برای رشد به پول پایدار نیاز دارد.

نقشه بازار

بازار کم رمق کریپتوکارنسی

کد خبر 609287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.