۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
تمجید ژاوی از عملکرد فاتی

مهاجم جوان و اسپانیایی بارسا اگرچه از تیم ملی کنار گذاشته شده اما به خوبی در تیم باشگاهی خود می‌درخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ژاوی آن‌سو فاتی را پس از نمایش درخشان و ارسال پاس گل به لوا در دیدار برابر مایورکا، ستایش کرده و اظهار کرده که اعتمادش به این بازیکن جواب داده است.

آن‌سو فاتی این هفته اولین بازی خود در لیگ را برای بارسلونا در این فصل آغاز کرد و توانست با ارسال پاس گل به رابرت لواندوفسکی، قفل دروازه حریف را بشکند. این بازیکن جوان در تعطیلات ملی اخیر از ترکیب اسپانیا کنار گذاشته شد، اما ژاوی به وی اعتماد کرد و فاتی هم به خوبی جواب اعتماد ژاوی را داد.

بارسلونا در نهایت موفق شد با تک گل لواندوفسکی روی پاس فاتی به پیروزی برسد.

ژاوی پس از مسابقه به تمجید از عملکرد بازیکن تیمش پرداخت و درباره فاتی گفت: آن‌سو بسیار خوب بوده و من او را کاملاً زیر نظر داشته‌ام. او در دو هفته اخیر بسیار خوب کار کرده و در تمرینات نیز بی‌نظیر بوده است. آن‌سو می‌خواهد که برای تیمش مهم و اثرگذار باشد و من متقاعد شده‌ام که او از پس این کار بر می‌آید.

آن‌سو فاتی در حالی تحسین ژاوی و هواداران فوتبال را در سراسر اروپا و جهان برانگیخته که تنها ۱۹ سال دارد و از زمان موفقیت خود در ۱۶ سالگی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

مهاجم اسپانیایی بارسلونا پس از حضور در ترکیب اصلی تیمش برای اولین بار در این فصل برابر مایورکا، امیدوار است که بتواند نقش مهمی در بارسلون پیدا و جایگاه خودش را در تیم مستحکم کند. اگر ژاوی باز هم به فاتی اعتماد کرده و به او فرصت بازی بدهد، درخشش‌های این ستاره جوان می‌تواند باعث شود تا نظر لوئیز انریکه تغییر کند و او را برای حضور در رقابت‌های جام جهانی همراه با تیم ملی اسپانیا دعوت کند.

کد خبر 609280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.