خسارت ناآرامی‌های اخیر به شهرداری زاهدان چقدر بود؟

شهردار زاهدان گفت: در پی ناامنی‌های اخیر در شهر زاهدان ۲۳ دستگاه انواع ماشین‌آلات شهرداری اعم از آتش‌نشانی، پسماند و ماشین آلات سنگین عمرانی براثر آسیب های وارده توسط افراد ناشناس، دیگر قابل استفاده نیست.

به گزارش ایمنا، محمدامیر براهویی با بیان اینکه برآورد میزان خسارت وارده در حال انجام است، اظهار کرد: این نوع ورود به موضوعات ناآرامی‌ها و اقدام به تخریب اموال عمومی نشان دهنده این است که اقدام‌ها از سوی مردم عادی انجام نشده است.

وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی زاهدان به طور کامل طعمه حریق شد، همچنین در حادثه دیگر دو دستگاه ماشین آتش‌نشانی در حین امدادرسانی و اطفای حریق دچار آسیب جدی شد و آتش نشان نیز مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.

شهردار زاهدان تصریح کرد: در پی ناامنی شبانه‌روز گذشته خسارت زیادی به ماشین‌آلات شهرداری وارد شد؛ این در حالی است که شهرداری زاهدان به دلیل شرایط درآمدی از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی با بیان اینکه در پی ناامنی‌های اخیر در شهر زاهدان ۲۳ دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری اعم از آتش‌نشانی، پسماند و ماشین‌آلات سنگین عمرانی براثر آسیب‌های وارده توسط افراد ناشناس، دیگر قابل استفاده نیست، افزود: بروز اتفاقات اخیر و خسارت وارد کردن به اموال عمومی نشان می‌دهد صف اغتشاشگران از مردم عادی جدا است.

براهویی تصریح کرد: ماشین آلات جمع‌آوری زباله زاهدان در نقاط مختلف شهر توسط مخلان امنیت به آتش کشیده شد که این سبب شده است شهرداری زاهدان در زمینه جمع‌آوری زباله در محلات دچار مشکل شود.

به گزارش ایمنا، شورای تأمین استان سیستان و بلوچستان امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نیروهای جان بر کف انتظامی و امنیتی برای تأمین امنیت ملت بزرگ ایران از بذل جان و خون خود دریغ ندارند و به مزدوران و ایادی وابسته به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه شرارت ناامنی و شیطنت نخواهند داد.

روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق نیز اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به چهار تن افزایش یافت.

منبع: ایرنا

کد خبر 609276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.