ترکیب احتمالی رئال مادرید در دیدار با اوساسونا

رئال در دیدار بعدی خود برابر اوساسونا تقریباً همه بازیکنانش را در اختیار دارد ولی برخی از اعضای تیم نیز قادر به حضور در ترکیب نیستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رئال مادرید امشب در سانتیاگو برنابئو به میدان می‌رود تا پس از تعطیلات بین‌المللی، اولین بازی خود را برابر اوساسونا انجام دهد.

مادریدی‌ها در دیدار برابر اوساسونا به شدت به پیروزی نیاز دارند، چرا که در حال حاضر بارسلونا صدر جدول را از آن‌ها گرفته و برای بازپس گرفتن آن، کسب سه امتیاز مقابل اوساسونا ضروری است. بارسلونا با پیروزی مقابل مایورکا از رقیب همیشگی خود عبور کرده و در این فصل، جدال برای قهرمانی لالیگا بسیار جذاب و مهیج است.

مردان کارلو آنچلوتی تا اینجای فصل رکورد بی نقصی از خود به جای گذاشته‌اند و در ۹ بازی موفق به کسب ۹ پیروزی شده‌اند. رئال در دیدار آتی خود تقریباً همه بازیکنانش را در اختیار دارد ولی برخی از اعضای تیم نیز قادر به حضور در ترکیب نیستند.

مودریچ و واسکز بازیکنانی هستند که بازی اوساسونا را از دست داده‌اند. لوکا مودریچ پس از بازگشت از کرواسی با مشکل لگن مواجه شد و در حال حاضر تنها بازیکن مصدوم رئال مادرید است. اگرچه مصدومیت او جدی به نظر نمی‌رسد، اما تاکنون نتوانسته با تیم تمرین کند. لوکاس وازکز نیز دوباره به تمرینات تیمی برگشته اما حضور بازی مقابل اوساسونا برای او عجولانه است. با این حال این بازیکن می‌تواند در بازی بعدی رئال که روز چهارشنبه در خانه برابر شاختار دونتسک برگزار می‌شود، در دسترس باشد.

برای رئال مادرید، قابل پیش‌بینی است که در دروازه، تیبو کورتوا مثل همیشه آغاز کننده بازی باشد. این گلر بلژیکی عملکرد بی نقصی دارد و هیچکس نمی‌تواند تا مدت‌ها حتی نزدیک سطح او شود.

در خط دفاعی، دنی کارواخال در سمت راست و فرلاند مندی در سمت چپ بازی خواهند کرد، اما در مرکز خط دفاعی تردیدهایی وجود دارد. ادر میلیتائو احتمالاً بازی خواهد کرد، اما مشخص نیست که یار او در دفاع داوید آلابا خواهد بود یا آنتونیو رودیگر. اگرچه جایگاه اصلی به آلابا تعلق دارد، اما این بازیکن در هر دو بازی تیم ملی اتریش به میدان رفته و بعد از بازی اول نیز کمی دچار مشکل جسمانی شده است. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که آنچلوتی ریسک نکند و رودیگر را از ابتدا بازی دهد. او به دلیل محرومیت زودتر از موعد از آلمان بازگشته و فرصت بیشتری برای استراحت داشته است.

در خط میانی، دنی سبایوس موقعیت خوبی برای حضور در جای خالی مودریچ دارد. فده والورده اخیراً بیش از اندازه برای تیم ملی کشورش، اروگوئه به میدان رفته و ممکن است به او استراحت داده شود. احتمالاً در کنار سبایوس، شاهد استفاده از ترکیب کروس و شوامنی باشیم. بازیکن ۲۲ ساله رئال، آنقدر انرژی دارد که بتواند مرتباً برای رئال مادرید به میدان برود و از سوی دیگر، پس از جدایی کاسمیرو جایگزین کردن یک بازیکن با شوامنی کار ساده‌ای نیست.

در خط حمله، کریم بنزما قرار است به میادین بازگردد. این بازیکن فرانسوی سه بازی را به دلیل مشکل زانو از دست داده اما پس بهبود یافتن، آماده است تا در برابر اوساسونا به میدان برود. همچنین انتظار می‌رود که در کنار بنزما، وینیسیوس جونیور و رودریگو بازیکنانی باشند که از ابتدا در ترکیب قرار گیرند.

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل اوساسونا:
کورتوا؛ کارواخال، میلیتائو، رودیگر، مندی؛ شوامنی، سبایوس، کروس؛ رودریگو، بنزما، وینیسیوس.

کد خبر 609271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.