دومین پروژه کشته‌سازی اغتشاشات در اصفهان شکست خورد

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: آشوب‌گران به دنبال پروژه کشته‌سازی هستند، به نحوی که طبق برنامه‌ریزی‌های آنها، قرار بود از دومین پروژه کشته‌سازی اغتشاشات در اصفهان موج رسانه‌ای جدیدی را با رمز عملیات مهسا ایجاد کنند که با ناکامی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حق‌پرست، امروز _یکشنبه، دهم مهرماه ۱۴۰۱_ در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جایگاه ائمه جمعه به دلیل ارتباط و تعامل با مردم ظرفیت عظیمی را ایجاد کرده که باید در جهت افزایش سرمایه اجتماعی به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه هر کجا که در موضوعات مختلف دچار خسران شده‌ایم، غفلت کرده‌ایم، گفت: در حقیقت ریشه اصلی آسیب‌های اجتماعی و امنیتی، غفلت است.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان در تشریح بحرانی که با فوت مهسا امینی از بیست‌ودوم شهریورماه آغاز شد، تصریح کرد: فوت مهسا امینی تنها بهانه‌ای برای انتقام‌گیری دشمنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بود، بحث گشت ارشاد در این عرصه مطرح نیست بلکه موضوع مهم و حیاتی امر به معروف از سوی دشمن نشانه گرفته شده که تنها دستگاه نیروی انتظامی در حال اجرای آن است.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: با یک بررسی اجمالی در زمان فوت مهسا امینی می‌توان متوجه شد که بیش از ۱۸۹ هزار توییت در یک ساعت پس از فوت این دختر جوان منتشر می‌شود و در کمتر از ۲۴ ساعت از فوت، ۸۲ میلیون بار محتوایی از سوی رسانه‌های بیگانه در فضای مجازی نشر و بازنشر می‌شود.

برنامه‌ریزی گسترده گروه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران

وی افزود: جریان‌های سیاسی در این عرصه به دنبال استفاده از این فرصت بودند تا فضا را به سمت تشویش اذهان عمومی و دروغ‌پردازی هدایت کنند، طبق بررسی‌های انجام شده، اتاق فکر نظام سلطه نزدیک به شش ماه در عرصه حمایت از گروه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی داشته‌اند.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان تصریح کرد: نظر نظام سلطه و کارشناسان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران این است که کارکردهای سخت و مقابله‌های نظامی دیگر جوابگو نیست و باید با عملیات‌های روانی و مدیریت ذهن‌ها در ایران اقدام کرد، کارشناسان عملیات روانی آمریکا معتقدند که سه روش، جنبش‌های خرد اجتماعی (مثل مباحث حقوق بشر و مرتبط با آزادی زنان)، ایجاد جنگ‌های نامتقارن میان مردم و حاکمیت و اقدام جنگ‌های شناختی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران باید اجرا شود.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: از فتنه ۸۸ به بعد، تحرک‌ها و تقویت کانون‌های آشوب توسط منافقین در ایران افزایش چشمگیری داشت، در سال ۹۸ آمریکایی‌ها هسته‌ای را در اصفهان ساماندهی کرده بودند تا داده‌ها و عکس‌هایی را به صورت شبکه‌ای به آمریکا ارسال کنند.

وی ادامه داد: آشوب امروز از جنس به هم ریختگی و مخلوط کردن حق با باطل است، آشوب‌گران به دنبال پروژه کشته‌سازی هستند، به نحوی که طبق برنامه‌ریزی‌های آنها، قرار بود از دومین پروژه کشته‌سازی اغتشاشات در اصفهان موج رسانه‌ای جدیدی را با رمز عملیات مهسا ایجاد کنند که با ناکامی مواجه شدند.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان تاکید کرد: تداوم شرایط فعلی و گسترش درگیری‌های شهری و کاهش قدرت نیروهای مسلح ایران، خواسته سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه است. بسترسازی ناباوری دینی و ایجاد دو قطبی از اهداف دیگر آنان است و تقویت و استحکام ارزش‌های دینی تنها راهکار مقابله با این جریان است.

حق‌پرست گفت: قوم‌گرایی و اختلاف میان اقوام ایرانی از دیگر پازل‌های نقشه دشمن علیه نظام است، ملت سازی از نقشه‌های شوم آمریکا برای ایران است که با ابزار قوم‌گرایی در صدد آن هستند، حضور پرشور قشر نوجوان، جوان و زنان در اغتشاشات اخیر نشان از برنامه‌ریزی ویژه دشمن برای این قشر است.

وی افزود: از ماه‌ها قبل، دشمن با دعوت از دختران و زنان به بهانه سفرهای خارجی در کشورهای همسایه ایران، جلسات توجیهی را برای آنها برگزار می‌کنند که با هوشیاری مأموران امنیتی، شبکه‌ای از آنها در اصفهان متلاشی شد.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان گفت: دشمن در نفوذ فرهنگی به دنبال آن است که عقبه‌های فکری و ارزشی ما را تصرف کند، اباحه‌گری در ارتباط دختر و پسر، ترویج مسائل ضد اخلاقی، گسترش پوشش نامتعارف، تلاش برای شهوت پرستی و قبح شکنی و استقرار فحشاء در جامعه، هدف همه جریانات معاند جمهوری اسلامی است.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: نقشی که ما به عنوان طلبه در جامعه ایفا می‌کنیم، هدایت در حوزه فکر و اندیشه است که رسالتی سنگین بوده و نقش ائمه جمعه به عنوان کانال‌های ارتباط با مردم بسیار حساس‌تر است، امروز رفتار دشمن و مقابله با نظام جمهوری اسلامی وارد فاز جدید شده است.

وی افزود: دشمن به دنبال تشویق جامعه برای نافرمانی‌های مدنی و تجدید آشوب‌های خیابانی است، لذا باید بسترهای اجتماعی را در این عرصه بسیج کنیم. امروز انسجام میان نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی برای مقابله با دشمنان در سطح استان وجود دارد و ذره‌ای برای انجام این رسالت کوتاهی نخواهد شد.

کد خبر 609260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.