خط‌کشی خطوط عابر پیاده در بروجن

شهردار بروجن گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید و در راستای افزایش ضریب ایمنی، عملیات خط‌کشی عابر پیاده مقابل مدارس سطح شهر در حال اجرا است.

حمزه‌علی ولییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای طرح استقبال از مهر، به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش‌آموزان و ایمن‌سازی معابر اصلی، خط‌کشی خطوط عابر پیاده در حال انجام است‌.

وی افزود: خط‌کشی معابر و خیابان‌ها از جمله علائم ترافیکی است که نقش عمده‌ای در کاهش سوانح رانندگی و کاهش و روان‌سازی ترافیک دارد.

شهردار بروجن خاطرنشان کرد: با تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای ایمن‌سازی معابر به ویژه معابر منتهی به مدارس در خیابان‌های اصلی می‌توانیم ترافیک را کاهش دهیم و از وقوع حوادث دلخراش جلوگیری کنیم.

ولییان با بیان اینکه هزینه مسیر دسترسی به بیمارستان حضرت ولیعصر (ع) ۶۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان به صورت اوراق خزانه سه ساله برای این پروژه در نظر گرفته شده است که این رقم چندان پاسخگو نیست.

وی گفت: مطالبه پیمانکار هنوز پرداخت نشده است و امید می‌رود با اعتباری که در سفر رئیس‌جمهور تخصیص داده شد، مطالبات پیمانکار پرداخت شود و عملیات اجرایی ساخت پل به اتمام برسد.

کد خبر 609253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.