سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل شجاعانه بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل را شجاعانه دانست و گفت: نشان دادن عکس حاج قاسم سلیمانی که به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا شهید شده است، اقدامی شجاعانه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یک‌شنبه دهم مهرماه_ در نودوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد، اظهار کرد: ایران به مجمع شانگهای پیوست و هرچند اندک اما شاهد پیشرفت‌های اقتصادی در کشور بودیم به گونه‌ای که اقتصاد از حالت رشد منفی خارج شد، این در حالی است که در رسانه‌ها کمتر به این موضوع واکنش نشان داده شد.

وی با اشاره به ایام عزاداری آخر ماه صفر، ادامه داد: بنا به گفته مسئولان در روز شهادت امام رضا (ع) حدود ۵.۵ میلیون نفر وارد شهر مشهد شدند که به خوبی به زائران رسیدگی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را شجاعانه دانست و تصریح کرد: نشان دادن عکس حاج قاسم سلیمانی که به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا شهید شده است، اقدامی شجاعانه بود.

وی اضافه کرد: تغییرات مدیریتی در شهرداری تهران رخ داده است که امیدوارم این تغییرات موجب بهتر شدن و اثربخش‌تر شدن اقدامات شود، آنچه مد نظر مدیریت شهری بوده تلاش بیشتر برای خدمت‌رسانی به شهروندان است.

چمران با اشاره به اینکه کودک هفت ساله‌ای در مقابل سربازان اسرائیلی جان خود را از دست داد، افزود: از این اتفاق در دنیای کنونی حرفی زده نمی‌شود، چرا که آمریکا و اسرائیل پشت آنها هستند، اما در جاهای دیگر موضوعاتی که هنوز علت آنها مشخص نیست به عنوان دستآویزی عَلَم می‌شود.

کد خبر 609251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.