معرفی ظرفیت گردشگری شهر فرصتی برای کسب درآمدهای پایدار

شهردار چرمهین گفت: شهرداری با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی، گردشگری و هتلداری تلاش کرد جغرافیا، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری بالقوه و بالفعل شهر را معرفی کند.

شهاب ثابت‌راسخ در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حضور شهرداری چرمهین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی، گردشگری و هتلداری، اظهار کرد: شهر چرمهین دارای ظرفیت‌های بالای گردشگری از جمله جاذبه‌های طبیعی است، به نحوی که در ایام مختلف سال همواره پذیرای گردشگران زیادی از شهرهای مختلف ایران است.

وی افزود: با توجه به اهمیت توسعه گردشگری شهری پایدار و مدیریت خردمندانه آن، شهرداری چرمهین در مسیر معرفی جاذبه‌ها و توانمندی‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهر حرکت کرده است تا بتوانیم رونق گردشگری و اقتصاد شهر و شهروندان را رقم بزنیم.

شهردار چرمهین خاطرنشان کرد: شهرداری با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی، گردشگری و هتلداری تلاش کرد جغرافیا، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری بالقوه و بالفعل شهر را معرفی کند.

وی ادامه داد: معرفی تاریخ، آداب، رسوم و سنن کهن شهروندان و معرفی غذاهای محلی و محصولات کشاورزی شهر از دیگر برنامه‌هایی است که شهرداری چرمهین در این نمایشگاه به مرحله اجرا رسانده است.

ثابت‌راسخ تصریح کرد: آبشار شاهلولاک یکی از داشته‌های طبیعی شهر به شمار می‌آید و با توجه به زیبایی منحصر به فرد این آبشار تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا با اجرای پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری این محل به عنوان برند به گردشگران معرفی شود.

وی تاکید کرد: طرح منطقه نمونه گردشگری شاهلولاک یکی از پروژه‌های استراتژیک در شهر چرمهین به شمار می‌آید که می‌تواند علاوه بر توسعه صنعت گردشگری و ماندگاری گردشگران در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این شهر نیز تأثیرگذار باشد.

شهردار چرمهین گفت: احداث کمپ گردشگری و مجموعه دهکده فرهنگی، رفاهی و اقامتی با هتل سوئیت، آمفی‌تئاتر، تالار پذیرایی و رستوران و سینمای روباز از دیگر پروژه‌های تعریف شده شهر است که قطعاً تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گردشگران رقم می‌زند.

ثابت‌راسخ افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب بسته‌های پیشنهادی در نظر گرفته شده است و در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار گرفته و مورد استقبال سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز قرار گرفته است؛ امیدواریم با جذب سرمایه‌داران شاهد رونق گردشگری این شهر باشیم.

کد خبر 609239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.