توصیه جالب اسطوره فوتبال برزیل به سرمربی منچستریونایتد!

اسطوره‌ برزیلی معتقد است که کاسمیرو و فِرِد برزیلی باید به صورت همزمان و فیکس در ترکیب منچستریونایتد به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژیلبرتو سیلوا معتقد است که کاسمیرو و فِرِد برزیلی باید به صورت همزمان و فیکس در ترکیب منچستریونایتد به میدان بروند.

کاسمیرو در تابستان امسال با قراردادی ۷۰ میلیون پوندی (۷۸ میلیون دلاری) از رئال مادرید به یونایتد پیوست و با هم دوست برزیلی اش، فرد، هم تیمی شد. ژیلبرتو سیلوا، اسطوره برزیلی گفت که این دو باید به طور منظم در سطح باشگاهی با هم بازی کنند

ژیلبرتو سیلوا که با رسانه GOAL صحبت می‌کرد ، گفت: "او [کاسمیرو] می‌تواند کمک زیادی کند. او کیفیت بالایی دارد. آنچه در چند سال اخیر دوران حرفه‌ای خود به دست آورده، شگفت انگیز است. آمدن به اینجا، البته چالش جدیدی است. اما او مسیر موفقیت او را می‌داند، من واقعاً می‌خواهم او را همانطور که در تیم ملی با فرد، همکاری می‌کند، ببینم. امیدوارم ترکیب این دو عالی شود. منچستریونایتد با آنها خوب کار خواهند کرد."

این دو برزیلی ۲۱ بار در سطح ملی در کنار هم بازی کرده‌اند که برزیل در ۱۹ بازی پیروز شده، یک باخت و یک تساوی هم بدست آورده است. هواداران یونایتد امیدوارند بتوانند بهترین نمایش‌ها را از آنها ببینند و به ادامه روند بردهای تیم در لیگ برتر، کمک کنند

این زوج امیدوارند، هرچند احتمالاً انتظار ندارند، در دربی منچستر که امروز یکشنبه دهم مهر برگزار می‌شود، به صورت فیکس به میدان بروند.

کد خبر 609238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.