دفاع تمام قد سرمربی منچستر از کریس رونالدو!

با وجود شروع ضعیف مهاجم منچستریونایتد در فصل، اریک تن هاخ از کریستیانو رونالدو حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود شروع ضعیف مهاجم منچستریونایتد در فصل، اریک تن هاخ از کریستیانو رونالدو حمایت کرده است.

تن هاخ در یونایتد، پس از شکست در دو بازی ابتدایی خود، در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر، از جمله برد مقابل لیورپول و آرسنال، پیروز شده است. رونالدو روی نیمکت قرار گرفته است زیرا مارکوس راشفورد با فرم خوبش، خط حمله یونایتد را رهبری می‌کند، اما تن هاخ معتقد است که ستاره پرتغالی به زودی کیفیت خود را به همه نشان خواهد داد.

تن هاخ در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت گفت: "این کاملاً طبیعی است. ما بازیکنان زیادی داشتیم که عملکرد خوبی برای تیم‌های ملی خود داشتند. برخی از بازیکنانی که شاید بازی کمتری انجام می‌دهند، اما کسی که می‌تواند با آن کنار بیاید کریستیانو رونالدو است. تمام دوران حرفه‌ای او را تمام دنیا نگاه می‌کنند و انتظارات زیادی از او دارند و من مطمئن هستم که او به فرم خوب خود بر می‌گردد. او در تمام دوران حرفه‌ای اش گل زده است و خوب کار می‌کند و همه منتقدان را ساکت خواهد کرد. من کاملاً اطمینان دارم."

رونالدو در این فصل فقط یک گل به ثمر رسانده است، آن هم در مقابل شریف در لیگ اروپا بوده است. او همچنین در تعطیلات بین المللی اخیر با مشکل مواجه شد و در بازی‌های پرتغال مقابل جمهوری چک و اسپانیا موفق به گلزنی نشد.

این مهاجم امیدوار است تا در دربی امروز منچستر، نقش خود را به درستی ایفا کند، با این حال، او فقط به دنبال یافتن فرم خوب خود برای جام جهانی قطر خواهد بود.

کد خبر 609226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.