صدور بیش از ۵۰۰ اخطار برای صنوف مزاحم قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از صدور ۵۵۲ مورد اخطار اول و دوم در شش ماهه نخست سال جاری برای صنوفی که با سد معبر برای عبور و مرور شهروندان ایجاد مزاحمت کردند، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، سیدمهدی حاجی‌سیدرضی اظهار کرد: بر پایه آمار ارائه شده از سوی معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین، ۵۵۲ واحد صنفی سد معبر کننده برای عبور و مرور شهروندان در منطقه یک شناسایی و از این میزان تاکنون ۱۶۲ مورد پرونده به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ ارسال شده است.

وی افزود: بیش از ۳۹۰ واحد سد معبر کننده شهری همچنان در منطقه مشغول فعالیت هستند که بعد از صدور اخطارهای اول و دوم و رعایت نکردن موارد خواسته شده، به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ معرفی خواهند شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری حدود ۱۰۸۰ مورد اخطار شفاهی به صاحبان مشاغلی که برای عبور و مرور شهروندان در منطقه یک ایجاد مزاحمت کرده بودند، داده شد که از این تعداد برای ۵۵۲ مورد پرونده تشکیل شد و از میان این تعداد برای ۱۶۲ مورد رأی در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ صادر شده است.

سیدرضی از کسبه و صنوف منطقه یک درخواست کرد که با مأموران معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری قزوین همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به رعایت حق و حقوق شهروندان اقدام کنند تا از تشکیل پرونده و معرفی به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ که جرایم مالی سنگینی را به دنبال دارد، جلوگیری شود.

کد خبر 609223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.