«استخوان‌ها و همه چیز» در آستانه اکران

فیلم سینمایی «استخوان‌ها و همه چیز» به کارگردانی لوکا گوادانینو اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از بیست و سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا فیلم سینمایی «ا ستخوان‌ها و همه چیز» به کارگردانی لوکا گوادانینو اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از بیست و سوم ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

«استخوان‌ها و همه چیز» یک فیلم جاده‌ای آمریکایی-ایتالیایی در ژانر عاشقانه ترسناک به کارگردانی لوکا گوادانینو و نویسندگی دیوید کاجگانیچ با بازی تیلور راسل و تیموتی شالامی است. این فیلم بر اساس رمانی از کامیل دی‌آنجلیس ساخته شده‌است.

این فیلم برای نخستین بار در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در دوم سپتامبر ۲۰۲۲ نمایش داده شد و جایزه شیر نقره‌ای را برای بهترین کارگردانی دریافت کرد و قرار است در بیست و سوم نوامبر ۲۰۲۲ توسط مترو گلدوین مایر (از طریق یونایتد آرتیستس) در ایالات متحده و توسط برادران وارنر پیکچرز در سایر نقاط جهان اکران شود.

خلاصه داستان «استخوان‌ها و همه چیز»

این فیلم عاشقان آدم‌خوار، مارن (تیلور راسل) و لی (تیموتی شالامی) را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را در آمریکای دوران ریگان آغاز می‌کنند.

دربیست و هشتم ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شد که تیموتی شالامی و تیلور راسل در فیلم استخوان‌ها و همه‌چیز به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی خواهند کرد. مراحل فیلم‌برداری در می ۲۰۲۱ آغاز شد و در آن زمان مارک رایلنس، مایکل استولبارگ، اندره هالند، جسیکا هارپر، کلویی سونی، فرانچسکا اسکورسیزی و دیوید گوردون گرین به گروه بازیگران پیوستند.

مراحل فیلم‌برداری «استخوان‌ها و همه چیز» در سینسیناتی، اوهایو به طول انجامید که آن را به اولین مجموعه فیلم گوادانینو تبدیل می‌کند که در ایالات متحده ساخته شده‌است. تولید تحت تأثیر خرابی‌هایی قرار گرفت که برای برخی از خودروهای عوامل رخ داد و منجر به ارائه درخواستی به شورای شهر سینسیناتی در اواخر ژوئن برای ارائه ۵۰۰۰۰ دلار برای افزایش امنیت شد.

در حالی که برخی انتقادات در مورد استفاده پیشنهادی از وجوه مالیات دهندگان برای یک شرکت خصوصی وجود داشت، شورای شهر در نهایت اقدامی را برای اعطای این بودجه به تصویب رساند. فیلم‌برداری در ژوئیه ۲۰۲۱ به پایان رسید.

گوادانینو گفت که استخوان‌ها و همه‌چیز «داستانی بسیار رمانتیک است، در مورد غیرممکن بودن عشق و در عین حال، نیاز به آن. حتی در شرایط سخت.» او همچنین گفت که شالامی و راسل «قدرت درخشانی» دارند و می‌توانند «احساسات همگانی» را به تصویر بکشند.

کد خبر 609193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.