آنچه در پنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان لوایح، طرح‌ها و گزارش‌های بررسی شده در پنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای ششم شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد تمام دلاورمردی‌ها و سخت‌کوشی‌های حافظان امنیت کشور، اظهار کرد: امروز چهار گزارش حساب‌رسی و صورت‌های مالی سال ۹۹، مربوط به سازمان‌های فاوا، حمل‌ونقل بار، عمران و نوسازی و بهسازی بررسی شد.

وی ادامه داد: در زمان مقرر گزارش حساب‌رسی این سازمان‌ها به شورای اسلامی شهر ارائه نشده بود و به رغم تصویب تفریغ بودجه سال ۹۹ در چند ماه گذشته، این بخش مغفول مانده بود، اما با پیگیری شورای ششم شهر این گزارش‌ها واصل و در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و امروز به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امروز لایحه وام قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد با مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور تقویت اقدامات عمرانی شهرداری در صحن علنی شورای اسلامی شهر بررسی شد که ضمن بررسی توضیحات، مورد تصویب اعضای شورای ششم شهر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: توافق‌نامه‌ای نیز در طرح تعریض خیابان آزادی و ارشاد به صورت واگذاری دو ملک داشتیم که پس از بررسی‌های انجام گرفته، با رقم بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به تصویب رسید.

صالحی گفت: لایحه مبالغ پیشنهادی بهره‌برداری از بازار گل و گیاه همدانیان نیز امروز بررسی شد که پس از بررسی در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری این لایحه در صحن علنی به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه تعیین پیمانکارهای مربوط به تکمیل سه سالن جنبی و سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به مبلغ بیش از ۸۹ میلیارد تومان بررسی شد، افزود: مقرر شد باقی‌مانده اقدامات در این سالن‌ها انجام و شرایط با خرید و نصب تجهیزات نهایی، برای بهره‌برداری فراهم شود، این لایحه نیز با بحث‌های مفصل مورد ارزیابی قرار گرفت و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 609187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.