تخریب زیرساخت‌های شهری نتیجه اغتشاشات است

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اموال و زیرساخت‌های خدمات شهری یکی از آثار اغتشاشات است، این تخریب‌ها علاوه‌بر آثار روانی، خسارت اقتصادی فراوانی به جا گذاشته و هزینه‌های مالی زیادی را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _یک‌شنبه دهم مهرماه _ در نودوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تخریب اموال و زیرساخت‌های خدمات شهری یکی از آثار اغتشاشات است، اظهار کرد: این تخریب‌ها علاوه‌بر آثار روانی، خسارت اقتصادی فراوانی به جا گذاشته و هزینه‌های مالی بسیاری در پی داشته است.

وی ادامه داد: هر ساله برای تأمین و بازسازی تجهیزات شهری هزینه‌های فراوانی صرف می‌شود، اما اغتشاشگران در فضای وندالیسمی این تجهیزات را خراب کردند. میزان تخریب اموال عمومی در تداوم خدمات نقش مهمی ایفا می‌کند و باید برآورد دقیقی درباره میزان خسارت‌ها انجام شود و هزینه‌هایی که بر روی دست شهروندان مانده به آنها اطلاع‌رسانی شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید پیگیر پرداخت خسارت‌ها از جیب اغتشاش‌گران و تحریک‌کنندگان آنها باشد، تصریح کرد: از شهردار تهران می‌خواهم که در مورد وضعیت خسارت و هزینه خرابی‌ها برآوردهای لازم را انجام دهد و گزارش آن را به شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر ارائه دهد، چرا که اموال عمومی به شهروندان منفعت می‌رساند و اگر این اموال توسط افرادی تخریب یا دچار آسیب شود باید پیگیری‌های قانونی انجام شود.

کد خبر 609179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.