بازگشت خوش‌یمن آمانوف به ترکیب استقلال

هافبک استقلال تهران پس از شش هفته جدایی از لیست استقلال بالاخره در مقابل گل‌گهر سیرجان برای آبی‌پوشان راهی میدان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزبک آمانوف، هافبک جوان و اهل تاجیکستان استقلال است که فصل گذشته با نظر فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد. هافبک خلاق آبی‌ها در لیگ بیست‌ویکم از مهره‌های تأثیرگذار استقلال تهران محسوب می‌شد و در اکثر بازی‌های این تیم به عنوان مهره ثابت راهی میدان می‌شد. حضور آمانوف در خط میانی استقلال علاوه بر اینکه سبب پایه‌ریزی حملات و فراهم کردن موقعیت برای وینگرهای این تیم می‌شد قدرت دفاعی آبی‌پوشان را هم ارتقا می‌داد.

در لیگ بیست‌ودوم ساپینتو، سرمربی اهل پرتغال استقلال در شش بازی ابتدایی اعتقاد چندانی به این بازیکن نداشت و حضور سعید مهری در میانه میدان را ترجیح می‌داد و همین موضوع انتقادات زیادی را به این سرمربی پرتغالی وارد کرد. دعوت شدن آمانوف به اردوی تیم ملی تاجیکستان و خط خوردن نام وی از بازی‌های ملی، دلیل محکمی بود تا تصمیم ساپینتو را غیرعقلانی نبینیم.

سرانجام پس از شش هفته و تعطیلات فیفادی بالاخره در هفته هفتم رقابت‌ها کادر فنی استقلال تصمیم گرفت هافبک تاجیک خودش را به عنوان یار تعویضی راهی میدان کند.

حال این که آمانوف موفق شده است رضایت سرمربی استقلال را جلب کند یا خیر موضوعی است که در دیدارهای بعدی استقلال مشخص خواهد شد.

کد خبر 609174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.