لزوم رعایت استانداردها و الزامات ایمنی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای اینکه بتواند موقعیت ایمنی را برای شهروندان و گردشگران در فضاهای تفریحی ایجاد کند، بر انجام الزامات ایمنی پیش از موعد قانونی تأکید داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی در حاشیه بازدید از عملیات آزمایش دوره‌ای و اورهال فنی تله‌سی‌یژ ناژوان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی در حوزه گردشگری و تفریحی، ایجاد فضای ایمن و توأم با آرامش برای استفاده‌کنندگان و گردشگران محیط‌های تفریحی است، رعایت مسائل ایمنی در ارائه خدمات مجموعه‌هایی همچون تله‌سیژ ناژوان و تله‌کابین صفه اصفهان به موجب شرایط و فاصله قابل توجهشان از زمین ضروری است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم موقعیت ایمنی را برای شهروندان و گردشگران در فضاهای تفریحی ایجاد کنیم، همواره این تاکید را داشتیم که استانداردها و الزامات ایمنی پیش از محدوده‌های قانونی رعایت شود تا به لحاظ سلامت استفاده‌کنندگان و اثر مثبتی که در چرخه استفاده از این تجهیزات دارد، از مواهب رعایت استانداردها بهره‌مند شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مجموعه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان در یک سال اخیر تا حد قابل توجهی اعتماد را بازیابی کرده است، تصریح کرد: با تلاش قابل توجه همکاران فنی و بخش‌های مختلف این مجموعه، رعایت استانداردهای لازم ضرورت توسعه استفاده از تجهیزات گردشگری، تفریحی و حفظ ایمنی و سلامت مردم محسوب می‌شود در ظرفیت‌های گردشگری مجتمع گردشگری صفه، شهربازی شهر رویاها و تله‌سی‌یژ ناژوان به خوبی دنبال شده است.

وی اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که اقدامات لازم در حوزه ایمن‌سازی و استاندارد شش ماه زودتر از موعد قانونی توسط شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با همکاری شرکت معتبر بین‌المللی در تله‌سی‌یژ ناژوان دنبال و انجام شده است که پیرو انجام عملیات بازآماد (اورهال) فنی تله‌سی‌یژ ناژوان خدمات گردشگری را با کیفیت ویژه‌ای در ادامه روند کار به گردشگران و مردم ارائه خواهیم داد.

صالحی با بیان اینکه در برند مجموعه تفریحی اصفهان نگاه دقیق در حوزه ایمنی و استانداردسازی اثرگذار خواهد بود، گفت: امیدواریم که ثمرات این نگاه حرفه‌ای و دقت نظر از جانب متخصصان فنی این مجموعه گردشگری در ادامه کار به لحاظ صرفه‌های اقتصادی ضمن به همراه داشتن رضایت شهروندان و گردشگران شامل حال این شرکت تفریحی و گردشگری شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه به ارائه خدمات و در عین حال موضوع درآمدهای پایدار در مدیریت شهری دو اولویت انتقال تجارب و انجام خدمات مشاوره‌ای در حوزه مسائل فنی دارد، با توجه به اینکه اصفهان به عنوان یکی از کلانشهرهای بزرگ کشور شناخته می‌شود، به دنبال آن هستیم تا تجاربمان را به سایر شهرها منتقل کنیم و در راستای ایجاد درآمدهای پایدار نسبت به انجام خدمات مشاوره‌ای و خدمات فنی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اگر به دنبال شهری با کدهای درآمدی متنوع هستیم، باید زمینه‌های فنی و تخصصی که کارشناسان و متخصصان ویژه‌ای داریم، جزو اولویت‌های ما باشد، گفت: مطابق با تجربه خوشایند ما در پایان سال ۱۴۰۰ و میزبانی از گردشگران و مسافران نوروز ۱۴۰۱ در مجموعه‌های تفریحی و گردشگری اصفهان که آبروی اصفهان را حفظ کردند، با توجه به این تلاش و این اقدام جهادی باید دانست که به طور قطع اصفهان امکان صادرات دانش فنی و مهندسی در حوزه‌های تجهیزات گردشگری و تفریحی را دارد.

وی افزود: کلانشهر اصفهان ضمن داشتن توان لازم در ارتقا و به روزرسانی دانش فنی امکان همکاری با سایر شهرها در ارائه خدمات را دارد، به همین منظور توجه به این موضوع به عنوان یکی از مراجع ایجاد درآمدهای پایدار ضروری است. کلانشهر اصفهان ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های کشور در حوزه دانش فنی و مهندسی را دارد که ضروری است به عنوان شهر گردشگری و توریستی در حوزه دانش فنی تجهیزات مرتبط با مؤلفه‌های گردشگری به نقطه اتکا دست یابیم.

کد خبر 609147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.