پیگیری ویژه مدیریت شهری جهت توسعه امکانات فرهنگی، گردشگری و تفریحی

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دوره ششم مدیریت شهری به دنبال پیگیری ویژه توسعه امکانات فرهنگی، گردشگری و تفریحی کلانشهر اصفهان هستیم که در این راستا مقدمات لازم و بودجه مناسب آن فراهم و پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید امیر سامع در حاشیه بازدید از عملیات آزمایش دوره‌ای و اورهال فنی تله‌سی‌یژ ناژوان، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری توسعه امکانات فرهنگی، گردشگری و تفریحی را به طور ویژه پیگیری می‌کنیم که در این راستا ضمن فراهم شدن مقدمات آن بودجه خوبی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کلانشهر اصفهان جذابیت‌های ویژه‌ای برای گردشگران دارد که هرچقدر این جذابیت‌ها به‌روزتر و امکانات بیشتری در این زمینه به ویژه برای جوانان و خانواده‌ها فراهم شود، اقشار مختلف می‌توانند از امکانات طبیعی، تفریحی و گردشگری شهر بهره‌مند شوند. این موضوع، مبحث بسیار مهمی است که شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان در این راستا به خوبی فعالیت می‌کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید موضوع جذابیت و افزایش امکانات با موضوعاتی همچون قابلیت اطمینان و ایمنی همراه باشد، تصریح کرد: ضروری است این تجهیزات حساس به صورت دائمی به روزرسانی شود. سیستم نگهداری و تعمیرات شرکت توسعه سیاحتی سپاهان فعال است و بر اساس برنامه زمانی که برای این تجهیزات در نظر گرفته شده بازرسی‌های لازم انجام شده و در صورت نیاز اقداماتی در راستای بهبود، انجام تعمیرات و اصلاحات انجام می‌گیرد که اکنون این روند در تله‌سی‌یژ ناژوان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان توانست با توجه به دوره زمانی از پیش تعیین شده، امکانات فنی مناسب را از نظر شرکت‌های دارای رتبه‌های بین‌المللی در حوزه‌های فنی و هماهنگی مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط همچون اداره کل استاندارد در راستای عملیات آزمایش دوره‌ای و بازآماد (اورهال) فنی تله‌سی‌یژ ناژوان فراهم کند.

سامع با بیان اینکه شرایط و امکانات لازم برای انجام تعمیرات اساسی خط تله‌سی‌یژ ناژوان در دوره زمانی مطمئن فراهم شده است، گفت: اکنون این شرکت در حال فعالیت به منظور فراهم ساختن امکانات ضروری در راستای توسعه شهربازی شهر رویاها، فاز یک و دو تله‌کابین و تله‌سی‌یژ ناژوان است.

وی با اشاره به توسعه شهربازی شهر رویاها، ادامه داد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان توانسته است با انجام اقدامات دارای اولویت و حائز اهمیت تمام وسیله‌ها و تجهیزات بازی در این ابرشهربازی را فعال کند، همچنین به تازگی شاهد تعمیر یکی از بازی‌های این شهربازی که موعد تعمیر آن رسیده بود هستیم، همچنین تعدادی از بازی‌های شهربازی شهر رویاها که تجهیزات آن از سرویس خارج شده بود بار دیگر فعال و مورد بهره‌برداری مردم و گردشگران قرار گرفت.

کد خبر 609131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.