پپ گواردیولا در آستانه جدایی از منچسترسیتی!

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید که قهرمان لیگ برتر پس از یک دوره موفقیت بی‌سابقه، با جدایی او کنار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پپ گواردیولا می‌گوید که قهرمان لیگ برتر پس از یک دوره موفقیت بی‌سابقه، با جدایی او کنار خواهد آمد.

قرارداد فعلی سرمربی کاتالانی در پایان فصل به پایان می‌رسد و او تاکنون حاضر نشده است در مورد تمدید حضورش در ورزشگاه اتحاد صحبت شود. سیتی، امروز _یکشنبه دهم مهرماه_ در حالی به مصاف منچستریونایتد می‌رود که شیاطین سرخ زمان جدایی سرالکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای در سال ۲۰۱۳، نتوانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

پپ گفت: «باشگاه دقیقاً می‌داند که چه کاری باید انجام دهد، و می‌داند هدف بعدی چیست. صددرصد متقاعد هستم که هیچ مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت. آنها می‌دانند که استراتژی چیست، چه کاری باید انجام دهند چه درحال حاضر، چه پس از جام جهانی و فصول بعدی. وقتی باشگاه فقط به یک نفر وابسته است. ما مشکلاتی داریم زیرا باشگاه مستحکم یا باثبات نیست.

هر تصمیمی که گرفتیم، فکر کردن به باشگاه فردا برای سال‌های آینده است و باشگاه این را به خوبی می‌داند، نوع بازیکنانی که می‌خواهیم با من بازی کنند و راهی که آنها می‌خواهند انجام دهند. در فوتبال، مانند همه ورزش‌ها، تنیس و گلف و همه جا، بیشتر از اینکه برنده شوید، ضرر می‌کنید.»

گواردیولا هفتمین فصل حضورش در سیتی را به پایان خواهد رساند و گفته است که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است در حالی که یونایتد در مدت مشابه، پنج مربی داشته است.

او امروز برای اولین بار در دربی منچستر به مصاف اریک تن هاخ خواهد رفت، اگرچه پس از یک سال همکاری این زوج در بایرن مونیخ، پپ چیزهای زیادی از این مرد هلندی می‌داند.

کد خبر 609101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.