۵ تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی حاضرند/ ۳ تیم باقی‌مانده امروز مشخص می‌شوند +عکس

پنج تیم‌ملی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا راه یافتند و سه تیم دیگر در روز پایانی مرحله‌گروهی مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ به میزبانی کویت، امروز در مرحله‌گروهی پایان می‌یابد و با حضور هشت تیم در دور حذفی نخست، برنامه نهایی مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص خواهد شد.

ابتدا تیم‌ملی ازبکستان با کسب ۲ پیروزی صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کرد و در روز چهارم، تیم‌ملی فوتسال ایران با ۱۰ تایی‌کردن چین‌تایپه به‌عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله حذفی رسید.

روز گذشته نیز تیم‌ملی تاجیکستان با جشنواره گل برابر ترکمنستان، پس از ازبکستان از گروه دوم مسابقات به مرحله بعدی راه پیدا کرد. همچنین در گروه اول، تیم‌های ملی تایلند و کویت با ۷ و ۵ امتیاز جوازحضور در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا را دریافت کردند.

امروز _یک‌شنبه دهم مهرماه_ نیز، در آخرین روز برگزاری بازی‌های مرحله‌گروهی، تنها تیم صعودکننده از گروه سوم و دو تیم باقی‌مانده از گروه چهارم برای حضور در مرحله‌حذفی مشخص خواهند شد. در گروه سوم، پس از ایران، اندونزیِ محمد هاشم‌زاده با ۳ امتیاز نزدیک‌ترین تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی است و در گروه مرگ، ویتنامِ شش‌امتیازی با برد یا تساوی برابر ژاپن قدرتمند می‌تواند به‌عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود و ژاپن به‌عنوان تیم دوم در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر ایران بایستد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا تا این لحظه به شرح زیر است:

سه‌شنبه دوازدهم مهرماه

تایلند - تاجیکستان؛ ساعت ۱۷:۳۰

ایران - تیم دوم گروه چهارم؛ ساعت ۱۱:۳۰

ازبکستان - کویت؛ ساعت ۲۰:۳۰

تیم اول گروه چهارم - تیم دوم گروه سوم؛ ساعت ۱۴:۳۰

۵ تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی حاضرند/ ۳ تیم باقی‌مانده امروز مشخص می‌شوند +عکس

کد خبر 609080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.