سجاد آشوری: برای پیروزی مقابل پیکان قرار گرفتیم/ گل قشنگی زدم!

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تمرینات خوبی کرده بودیم و برای پیروزی وارد زمین شدیم؛ با پیروزی امروز فشار از روی‌مان برداشته شد و چند پله در جدول صعود کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد آشوری پس از پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن برابر پیکان در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بابت پیروزی در دیدار برابر پیکان تمرینات خوبی داشتیم و برای پیروزی وارد زمین شدیم، خوب بازی کردیم و خوشبختانه توانستیم به نخستین سه امتیاز فصل دست پیدا کنیم.

وی افزود: در هفته‌های اخیر شش‌تساوی داشتیم و حتی در دو بازی، در دقایق پایانی پیروزی‌مان را از دست دادیم، امیدوارم روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره گل پیروزی‌بخش خود در بازی امروز خاطرنشان کرد؛ تلاش بچه‌ها بود که توانستم گلزنی کنم. مهم سه امتیاز بود و این اتفاق افتاد؛ اما گویا گل قشنگی هم زدم.

آشوری در پایان درخصوص فشار هفته‌های اخیر روی ذوب‌آهن برای کسب نخستین پیروزی و همچنین روند شکست‌ناپذیری این تیم گفت: مربیان سعی کردند فشار را از ما بردارند، با این پیروزی چند پله صعود کردیم و به بالای جدول آمدیم؛ امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، ما تلاش‌مان را می‌کنیم و هرچه که خدا خواست اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 609067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.