خرید بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی

شهردار زرند گفت: طی چند ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی خریداری شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تجهیز سیستم آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند خبر داد و اظهار کرد: طی چند ماه گذشته بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی خریداری شده است.

وی افزود: خرید یک دستگاه خودروی پیشرو، بهسازی دو دستگاه خودروی آتکو و خرید امکانات و تجهیزات امداد و نجات از جمله اقدامات انجام شده در ساماندهی و تجهیز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند است.

شهردار زرند با بیان اینکه برنامه‌های برای گسترش فعالیت‌های آتش‌نشانی در دستور کار شهرداری قرار دارد تا طرح‌ها به سرانجام برساند، خاطرنشان کرد: فعالیت در آتش‌نشانی هیچ‌گاه یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی است که نصیب مردان عاشق شده است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: آتش‌نشانان در بسیاری از حوزه‌ها مشغول به خدمت هستند و مسئولیت آنان تنها اطفای حریق نیست؛ وظیفه ما ارج نهادن به تلاش‌ها و ایثار کارکنان آتش‌نشانان است.

وی با بیان اینکه کوددهی، کندوکوب و زیرورو کردن خاک بستر فضاهای سبز معابر و بوستان‌ها با هدف تعویض و تقویت بافت خاک در حال انجام است، گفت: افزودن کود دامی به خاک، موجب افزایش کیفیت فیزیکی خاک و تقویت درختان در فصل رشد و نمو می‌شود.

شهردار زرند افزود: هرس شاخه‌های شکسته و خشکیده، لایروبی و سربرداری از دیگر اقدامات سازمان فضای سبز شهری شهرداری زرند است و امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد رونق بیشتر فضای سبز شهری باشیم.

کد خبر 609062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.