سپاهان نوین ۳۲ _ پیکان خراسان ۲۳/ سپاهان نوین لیگ برتر هندبال را با پیروزی شروع کرد

تیم هندبال سپاهان نوین در هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال پیکان خراسان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه نهم مهرماه_ تیم هندبال سپاهان نوین از ساعت ۱۶ در سالن شهید میثمی میزبان پیکان خراسان بود که با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ پیروز شد.

دیدار تیم‌های سپاهان نوین و پیکان خراسان

اسامی بازیکنان سپاهان نوین: محمدحسن خادمی، ابوالفضل لطفی، ابوالفضل قاسمی، امیرحسین صابری، مجید مسعودی، سیدآرمان بنی طباء، محمدمهدی بهنام‌نیا، علیرضا احمدپور، فواد فرهادی، محمدحسین صالحی، بهشاد فاتحی‌زاده، مهران حسینی، علیرضا پیرزاده‌اهوازی، رضا عزتی، علی مانیان، جهانبخش شیبانی‌زاده، علی خدارحمی، پارسا دهقانی، پوریا رئوفی و یونس نصیری.

اسامی بازیکنان پیکان خراسان: سعید کرامتی نیا، احمد رمضانی، حمید قاسمی، ابوالفضل راهشناس، حسین حبیبی، ابوالفضل صالح آبادی، امیر رشید آبادی، وحید جهانگیری، علی نجاران، امیر سحرایی، مهدی داربنی، سعید علوی، مهدی رضوی و امیر سکنی.

شرح بازی:

نیمه اول: بازی به دلیل فوت یکی از پیشکسوتان هندبال با یک دقیقه سکوت آغاز شد، شهداد مرتجی به دلیل محرومیت از روی سکوها تیم خود را همراهی کرد. دو تیم بازی سرعتی به نمایش گذاشتند و این پیکان خراسان بود که گل نخست بازی را به ثمر رساند و در ادامه سپاهان نوین هم گل خورده را جبران کرد و دو تیم پا به پای هم تا دقایقی از بازی پیش آمدند. از دقیقه ۱۵ بازی سپاهان چند گل پیش افتاد که در اواسط بازی پیکان خراسان تعدادی از گل‌ها را جبران کرد، اما بازهم این سپاهان نوین بود با دقت بیشتر در گلزنی پیش افتاد پیکان خراسان چندین موقعیت خوب داشت که توسط فواد فرهادی دروازه‌بان سپاهان نوین دفع شد. بازیکن سپاهان نوین به دلیل بازی خطرناک کارت قرمز دریافت کرد و در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به نفع سپاهان نوین تمام شد.

نیمه دوم: گل نخست نیمه دوم را هم مانند نیمه اول بازیکنان پیکان به ثمر رساندند. بازیکنان جوان پیکان عملکرد خوبی از خود نشان دادند و مقابل باتجربه‌های سپاهان نوین کم نیاوردند. بهشاد فاتحی در این دیدار برای سپاهان نوین گل‌های خوبی به ثمر رساند. ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی جمالی دروازه‌بان سپاهان نوین را بیرون کشید و به جای آن بازیکن به زمین فرستاد، سرمربی سپاهان نوین ترکیب اصلی را تغییر داد و بازیکنان روی نیمکت را به زمین فرستاد. گلر دوم سپاهان جای فرهادی درون دروازه سپاهان نوین قرار گرفت که به دلیل تجربه کم عملکرد خوبی نداشت. درنهایت بازی با نتیجه ۳۲ بر ۲۳ به نفع سپاهان نوین تمام شد.

کد خبر 609019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.