عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم مهرماه

در این بسته خبری از خرید ۱۷ میلیارد ریال تجهیزات برای آتش‌نشانی گنبدکاووس تا آسفالت ۳۵۰ هزار متر مربع از معابر بروجرد و ۴۴۵ مورد اطفاء حریق در سال جاری در ورامین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خرید ۱۷ میلیارد ریال تجهیزات برای آتش‌نشانی گنبدکاووس

سیدعلی‌اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس بودجه امسال سازمان آتش‌نشانی این شهر را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود ۱۷ میلیارد ریال از این بودجه برای خریداری تجهیزات آتش‌نشانی هزینه شده است.

آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر بروجرد

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت در بروجرد از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های این شهر آسفالت شده است.

۴۴۵ مورد اطفای حریق در سال جاری در ورامین

مسعود نفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۴۵ مورد اطفا حریق، ۶۴۷ مورد حادثه، ۱۷ مورد مجروح حریق، ۶۰ مورد مجروح حادثه و ۱۵ مورد فوتی در زمان حادثه و حریق داشتیم.

۷۰ درصد شهر مهران بعد از اربعین نظافت شده است

محمد نادعلی پور، شهردار مهران گفت: حدود ۷۰ درصد نظافت و تمیزکاری داخل شهر مهران، پل زائر و پارکینگ‌های اربعین و برکت انجام گرفته و این روند تا نظافت کامل این اماکن ادامه دارد.

نرخ کرایه سرویس مدارس با تورم همخوانی ندارد

قاسم خدادادی دشتکی، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری رودسر گفت: افزایش نرخ کرایه ۲۰ تا ۲۵ درصدی سرویس‌های مدارس با تورم موجود همخوانی ندارد و برای رانندگان مقرون به صرفه نیست.

تنها ۵۰ درصد منازل مسکونی بیمه آتش‌سوزی است

محمدرضا خورشیدی، رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش گفت: تنها ۵۰ درصد از منازل مسکونی در این شهر بیمه آتش‌سوزی دارد؛ بنابراین به شهروندان توصیه می‌شود برای جبران زیان‌های ناشی از حوادث احتمالی در اولین فرصت، نسبت به بیمه کردن منزل خود اقدام کنند.


کد خبر 608996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.