مدیریت شهری در تلاش برای رفع خسارت‌های اخیر به شهر است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: نیروهای خدمات شهری در قم در کمترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری خسارت‌های وارده شده به شهر اقدام کردند تا شرایط را به روال عادی بازگردانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت امروز _شنبه نهم مهرماه_ در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: در این حوادث برخی جان خود را از دست دادند که دو نفر از آن‌ها ساکن قم بودند.

وی ادامه داد: اغتشاشگران در این اتفاقات خسارت‌های زیادی به بانک‌ها، تابلوهای شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، معابر عمومی و فضای سبز وارد کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از مواضع برخی از سلبریتی‌ها و هنرمندان، گفت: ممکن است برخی از این افراد از سر جهل موضع کنند، در حالی‌که از عواقب آن خبر ندارند و خسارت‌های سنگینی را به کشور وارد می‌کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری در قم در کمترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری خسارت‌های وارده شده به شهر اقدام کردند تا شرایط را به روال عادی بازگردانند که شایسته است از تمام آن‌ها قدردانی کنیم.

استقامت با اشاره به حضور حماسی شهروندان در محکومیت اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: امروز بهترین کمک به انقلاب اسلامی خدمت به اقشار ضعیف و افرادی است که هیچ پشتیبانی ندارند.

کد خبر 608966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.