بازدید از خودروهای خارجی مزایده‌ای تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: بازدید از خودروهای مزایده‌ای تا روز سه‌شنبه _دوازدهم مهرماه_ در ۹ استان کشور ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، هم‌زمان با دستور سیداحسان خاندوزی مبنی بر فروش خودروی سواری وارداتی رسوبی از طریق مزایده، با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان ستادی و استانی اموال تملیکی و با همکاری مرجع محترم قضائی و سایر سازمان‌های ذی‌ربط مزایده ۱۰۶۲ خودروی رسوبی وارداتی به شماره ۵۶۵ از روز چهارشنبه گذشته _ششم مهرماه_ کلید خورد و متقاضیان تا روز سه‌شنبه _دوازدهم مهرماه_ در ۹ استان می‌توانند از این خودروها بازدید به عمل‌آورند و سپس تا تاریخ پانزدهم مهرماه پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه ستاد الکترونیکی دولت به ثبت برساند.

بازدید از این خودروها در استان‌های بوشهر، خوزستان، مازندران، تهران، هرمزگان، فارس، قم، گیلان و آذربایجان شرقی انجام می‌شود.

برای شرکت در این مزایده الزامات قانونی وجود دارد که تمامی شرایط آن در تارنمای اموال تملیکی و سامانه ستاد الکترونیک دولت قابل‌مشاهده است. همچنین روز شانزدهم مهرماه نتایج و برندگان مزایده با حضور نمایندگان نهادهای مسئول و نظارتی اعلام خواهد شد.

کد خبر 608954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.