تقویم رویداد مشترک برای تعامل بین شهرهای خلاق کشور تدوین شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تدوین تقویم رویداد مشترک برای تعامل میان شهرهای خلاق را مهم دانست و گفت: باید با همت جمعی و اجرای رویدادهای خاص، پای شبکه شهرهای خلاق خارجی را به کشور باز کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _شنبه نهم مهرماه_ در نشست مشترک نمایندگان شبکه شهرهای خلاق ایران، اظهار کرد: برای ارائه خدمات ویژه به شهروندان لازم است بین شهرهای خلاق کشور تعامل گسترده ایجاد شود.

وی ادامه داد: عنوان شهر خلاق باید دغدغه هنرمندان شهرها باشد، زیرا این موضوع مهم تا حدودی مغفول مانده است که باید برای تحقق آن هدف‌گذاری کرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان شناسایی ذی‌نفعان مختلف شهر خلاق را مهم دانست و افزود: هنرجویان یکی از ذی‌نفعان شهر خلاق محسوب می‌شوند، از این‌رو لازم است برای آنان اقدامات ترویجی انجام شود تا جذب این موضوع شوند.

وی با بیان اینکه هنوز در میان مردم اصفهان ماهیت شهر خلاق ظهور و بروز پیدا نکرده است، تصریح کرد: در این راستا باید شاخص‌های موفقیت تدوین و مشخص شود که قرار است در هر بخش تا چه اندازه رشد کنیم.

نصوحی با بیان اینکه برای تدوین شاخص‌های موفقیت در شهرهای خلاق باید ایده‌ها را به اشتراک بگذاریم، خاطرنشان کرد: با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی، شهرهای خلاق می‌توانند محتواهای تولید شده در شهر خود را با دیگر شهرها به اشتراک بگذارند.

وی تدوین تقویم رویداد مشترک برای تعامل میان شهرهای خلاق را مهم دانست و اظهار کرد: شهرهای خلاق کشور باید امکان بهره‌مندی از بازارچه‌های محلی برای هنرمندان و فروش آثار و صنایع دستی آنها را فراهم کند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تاکید کرد: لازم است با همت جمعی و اجرای رویدادهای خاص پای شبکه شهرهای خلاق خارجی را به کشور باز کنیم.

کد خبر 608925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.