برون سپاری‌های ناکارآمد یکی از آفت‌های مراکز پژوهشی‌ شوراها است

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: برون‌سپاری‌های ناکارآمد در مدیریت شهری یکی از آفت‌های مراکز پژوهشی شوراها است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری با بیان اینکه درگذشته شهرداری‌ها را به عنوان نهادهای خدماتی می‌شناختیم، اظهار کرد: از وقوع انقلاب تاکنون شهرداری‌ها از نهاد خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شدند و این سبب شده رابطه شهروندان با شهرداری‌ها مستمر و مشارکت‌جویانه باشد و آنچه که شهروندان از شهرداری‌ها می‌خواهند زندگی مبتنی بر رفاه، آرامش و آسایش است.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم با مدل‌های گذشته شهر را اداره کنیم و برای خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهیم، باید پیوست مطالعاتی مبتنی بر پژوهش‌های روشن و نیازهای شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: نیازهای شهروندان در حال تکامل و تبلور است که این نیازها باید مبتنی بر مطالعه و پژوهش انجام شود، چرا که هر اقدام شهرداری منبعث از هزینه‌هایی است که از جیب شهروندان تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع مطالعه و پژوهش هر روز در شوراها و شهرداری‌ها جای خود را باز می‌کند، تصریح کرد: تمام اقداماتی که شهرداری انجام می‌دهد باید مبتنی بر پیوست‌های پژوهشی و مطالعاتی باشد.

سروری اضافه کرد: یکی از آفت‌های مرکز پژوهش برون‌سپاری‌های ناکارآمدی است که در مدیریت شهری انجام می‌شود، در حالی که برون سپاری باید در قاعده روشنی انجام شود.

کد خبر 608920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.