پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه ۸ تبریز تعیین تکلیف شود

‌معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز بر ضرورت تعیین تکلیف و تسریع اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و رها شده در منطقه هشت تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، محمد عزتی در جلسه بررسی تحقق مصوبات دوره اول قرار خدمت و همچنین احصای مشکلات حوزه شهرسازی که با حضور شهردار منطقه هشت تبریز، مدیران و کارشناسان ستادی معاونت شهرسازی و جمعی از معاونان و مدیران منطقه برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و رها شده در این منطقه باید تعیین تکلیف و تسریع شود.

وی با اشاره به موقعیت تاریخی-فرهنگی شهرداری منطقه هشت، بر ضرورت هم‌افزایی میان شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای اجرای ساخت‌وسازهای شهری و همچنین مرمت بافت‌های تاریخی این منطقه تاکید کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام و رها شده در منطقه هشت، خواستار تعیین تکلیف و همچنین تسریع روند اجرایی این پروژه‌ها شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست، موضوعات مختلفی از جمله پروژه ساکو، طرح تملک مسیر سنجران، ضلع شمالی مسجد کبود و کوچه مسجد جامع مورد بررسی و تبادل نظر کارشناسان قرار گرفت.

کد خبر 608913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.