اختصاص بودجه مشخص برای توسعه شهر خلاق اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به اختصاص بودجه مشخص برای توسعه شهر خلاق اصفهان، گفت: اقدامات خوبی در راستای شهر خلاق در این کلان‌شهر انجام شده است که می‌توانیم با بهره‌مندی از شبکه شهرهای خلاق ایران تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن معصومی امروز _شنبه نهم مهرماه_ در نشست مشترک نمایندگان و اعضای شبکه شهرهای خلاق ایران، اظهار کرد: هم‌اندیشی بین شهرهای خلاق کشور بهترین فرصت برای هم‌افزایی است که به برکت شبکه‌سازی و هم‌اندیشی برای پیشرفت شهرهای خلاق شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در اصفهان علاوه بر تدوین برنامه‌های بلندمدت، بودجه مشخصی برای توسعه شهر خلاق در نظر گرفته شده است که این موضوع نیز مورد حمایت شهردار اصفهان است.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به اختصاص بودجه مشخص برای توسعه شهر خلاق این کلان‌شهر، تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای شهر خلاق در اصفهان انجام شده است که می‌توانیم با بهره‌مندی از شبکه شهرهای خلاق ایران تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم.

وی ارتباط با شهرهای خلاق جهان را گام بعدی در این حوزه دانست و افزود: برای معرفی فرهنگ شهر و کشور، همچنین از بین بردن هجمه‌ها و ایران‌هراسی می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و میزبان شهرهای خلاق جهان بود.

معصومی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری دوازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری فرصت را مغتنم دانستیم و از شهرهای خلاق کشور برای حضور در اصفهان دعوت کردیم تا بتوانیم حرکت‌های خود را به صورت جمعی پیش ببریم.

کد خبر 608904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.