بیش از ۹۰ هزار مترمربع از پیاده‌روهای منطقه ۸ ساماندهی شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: در یک‌سال گذشته بیش از ۹۰ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح این منطقه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال ساماندهی شد و تا دو ماه آینده تمام پروژه‌های پیاده‌روسازی منطقه به اتمام می‌رسد.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان این منطقه، ساماندهی پیاده‌روها بوده است که در بودجه سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌های لازم در این باره انجام شد و تاکنون ۱۲ پیاده‌رو معابر اصلی و فرعی منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به انجام عملیات ساماندهی پیاده‌روهای خیابان شهید شهبازی شمالی، تصریح کرد: کمتر از یک ماه آینده عملیات پیاده‌روسازی این خیابان تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: در یک‌سال گذشته بیش از ۹۰ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح منطقه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۵ میلیارد ریال ساماندهی شد و تا دو ماه آینده تمام پروژه‌های پیاده‌روسازی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به اتمام می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه پیاده‌روها بر اساس وضعیت زمین ساماندهی می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی کردیم ساماندهی پیاده‌روها برای تمام اقشار جامعه در سنین مختلف مطابق با استانداردها انجام شود.

کد خبر 608893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.