لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: دفاع مقدس تابلوی بزرگ و بی‌بدیلی است که باید با تمرکز، همه زوایای پیدا و پنهان آن را برای نسل‌های آینده تشریح و تبیین کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع پرس، سردار حسین اشتری با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از بالاترین افتخارات ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی است، اظهار کرد: در آن برهه زمانی باوجود اینکه اینکه ما تجهیزات و امکانات لازم را نداشتیم و حتی باید سیم خاردار را به کشور وارد می‌کردیم، توانستیم پیروز میدان باشیم و رمز این پیروزی دین‌مداری، اخلاص، اطاعت‌پذیری محض از ولایت فقیه رزمندگان بود.

سردار اشتری با تاکید بر لزوم بازخوانی وصیت‌نامه‌های شهدا گفت: با وجود همه کاستی‌های تجهیزاتی، به لطف خداوند متعال و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، بر همه فشارها و قدرت دشمنان فائق آمدیم و پیروز شدیم.

فرمانده فراجا افزود: دفاع مقدس تابلوی بزرگ و بی‌بدیلی است که بایستی با تمرکز، همه زوایای پیدا و پنهان آن را برای نسل‌های آینده تشریح و تبیین کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به ملت ایران اسلامی روحیه خودباوری، ایثار، جهاد و فداکاری داد، مطرح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در تمام سال‌های عمر انقلاب شکوهمند اسلامی سبب شد که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی، دفاعی قله‌های رفیع را فتح کنیم و امروز این ادعا را داریم که از نظر دفاعی جزو قدرت‌های برتر در دنیا هستیم؛ امروز در عرصه دفاع و تجهیزات دفاعی حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

فرمانده فراجا با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: هر کجا که بر روحیه ایثار، جهاد، فداکاری، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری تکیه و توسل کردیم، پیروز میدان شدیم و امروز نیز همچنان باید از منش شهدا تأسی بگیریم.

فرمانده فراجا ادامه داد: دوران دفاع مقدس باعث عزت جمهوری اسلامی ایران است و ما در آینده هم می‌توانیم با تأسی به روش و سیره مجاهدان آن دوران، شهدا، رزمندگان و ایثارگران، قله‌های پیشرفت و ترقی را فتح کنیم.

کد خبر 608869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.