پروژه تعریض «خط ۴ حصار» فردا به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج گفت: پروژه خط ۴ حصار و چهار بوستان محله‌ای فردا (یکشنبه) به صورت آنلاین در باشگاه میلاد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کرج، حامد احسانی‌نژاد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول، از افتتاح چند پروژه به صورت آنلاین در روز یکشنبه (دهم مهرماه) خبر داد و اظهار کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها، تعریض خط چهار حصار در منطقه ۱۰ است که با اعتبار بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور که حد فاصل بزرگراه پهلوان جوادی تا تونل جاده چالوس را شامل می‌شود، افزود: این پروژه در دو فاز با هدف استاندارد سازی عرض معبر، بالا بردن ایمنی شهروندان و پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی اجرایی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری یکی از برنامه‌های مهم این دوره از مدیریت شهری است، افزود: در این راستا طی بیش از یک سال اخیر احداث پارک‌های محله‌ای در دستور کار مناطق مختلف قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار از اهداف احداث پارک‌های محله‌ای است، گفت: بر این اساس، فاز اول بوستان نیلوفر با اعتبار ۳۱۴ میلیارد ریال، بوستان کوهپایه با اعتبار ۵۱۶ میلیارد ریال و بوستان دریا با اعتبار ۱۱۳ میلیارد ریال سه پارک محله‌ای است که به ترتیب در مناطق شش، هشت و ۱۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

احسانی‌نژاد خاطرنشان کرد: فردا در باشگاه میلاد شهرداری کرج شاهد بهره‌برداری از پیاده‌راه حاشیه بلوار شورا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

کد خبر 608856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.