۳ پارک محله‌ای در کرج به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: سه پارک محله‌ای امروز (شنبه) در این کلان‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

رمضان‌علی پوررستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هدف‌گذاری احداث پارک‌های محله‌ای در مناطق ده‌گانه در دست اجرا است، اظهار کرد: سه پارک محله‌ای شامل پارک دریا در منطقه ۱۰، پیاده‌راه حاشیه بلوار شورا در منطقه یک و پارک کوهپایه در منطقه هشت شهرداری امروز _شنبه نهم مهرماه_ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به انجام عملیات نصب کف‌پوش، مبلمان، وسایل بازی و ست تندرستی، جدول‌گذاری و لوله‌گذاری انتقال آب خام، خاک‌ریزی، تسطیح، محوطه‌سازی و توسعه فضای سبز در پارک‌های محله‌ای، افزود: گل‌کاری، بازپیرایی و تزئین فضای سبز، از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در این پروژه‌ها است.

سرپرست سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج یکی از رویکردهای اصلی این سازمان را در سال‌های اخیر توجه به مفهوم «انسان‌محوری» و ترغیب و تشویق مردم به استفاده از پیاده‌راه‌ها دانست و تصریح کرد: علاوه بر پیاده‌راه حاشیه شورا که با تلاش بی‌وقفه سبزبانان این سازمان به بهره‌برداری می‌رسد، گذر سبز پیاده‌راه کامیون‌داران در منطقه دو نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه طبق سال‌های گذشته در نیمه دوم سال چندین نوبت گل‌کاری در شهر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در کنار کاشت گل داوودی که پیش از فرارسیدن پاییز عملیات کاشت آن انجام شده است، دیگر گل‌های پاییزه شامل کلم زینتی، درختچه‌های زینتی و انواع رزها با طراحی‌های متنوع، رنگ و بوی پاییزی به شهر می‌بخشد.

کد خبر 608845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.