شهروندان از محور چهارباغ رضایتمندی بالایی دارند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معتقد هستم مردم از محور چهارباغ رضایتمندی بالایی دارند، اگر در این خیابان یا هر مکان دیگر معضل، مشکل فرهنگی و ناهنجاری رفتاری وجود دارد، باید با شیوه خاص با آن برخورد شود.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چهارباغ یکی از بهترین محورهای شهر اصفهان است و با مدیریتی که در ادوار مختلف وجود داشته به محوری فرهنگی، تجاری، گردشگری و تفریحی تبدیل شده است. یکی از کارهای موفق شهرداری در ادوار گذشته و نیز این دوره ایجاد پیاده‌راه و گذر فرهنگی چهارباغ بوده است.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که ایجاد پیاده‌راه و گذر به تمام عرصه‌های تاریخی شهر تعمیم یابد، ادامه داد: دولت‌خانه صفوی از بازار اصفهان تا میدان امام (ره) و چهلستون و میدان امام حسین (ع) تا چهارباغ گسترده شده است که باید به محورهای فرهنگی، تفریحی، تاریخی و گردشگری تبدیل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خیابان چهارباغ به عنوان اولین محور فرهنگی، تاریخی، تفریحی و گردشگری محور موفقی بوده است و اقدامات مناسبی در آن انجام می‌گیرد، تصریح کرد: معتقد هستم مردم از محور چهارباغ رضایتمندی بالایی دارند، اگر در خیابان چهارباغ و مراکز تجاری یا هر مکان دیگر معضل و مشکل فرهنگی و ناهنجاری رفتاری وجود دارد، باید به صورت قطعی با شیوه خاص با آن برخورد شود.

وی اضافه کرد: لازم است روی ویژگی‌های مثبت چهارباغ تمرکز کنیم، همچنین مردم و خانواده‌ها در این محور حضور گسترده داشته باشند و از امکانات فرهنگی آن استفاده کنند و برنامه‌های مختلف فرهنگی که تعارضی با کسبه محور چهارباغ نداشته باشد، در این محور برگزار شود.

نورصالحی خاطرنشان کرد: رونق بازار در محور چهارباغ به حضور کسبه فعال و کسب‌وکار موفق مرتبط است، اگر کسبه نبودند چهارباغ رونق کنونی را نداشت، از این رو باید رونق کسب‌وکار در این محور و نیز میدان امام (ره) مورد توجه باشد.

وی گفت: کسبه در میدان امام (ره) به عنوان محوری تاریخی و مشهور در دنیا مشغول فعالیت هستند و مردم از آن استقبال می‌کنند، بنابراین باید ویژگی‌های مثبت مراکز گردشگری و تاریخی ترویج، تشویق و رونق یابد و اگر ناهنجاری و معضلی وجود دارد، با همکاری تمام دستگاه‌های مسئول و با رویکرد ایجابی، ترویجی و تشویقی رفع شود.

کد خبر 608828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.