مهار آب‌های سطحی در اولویت شورای شهر خرم‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در خصوص دستاورد اجلاس رؤسای مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در این شهر، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع برگزاری این اجلاس تبادل و انتقال تجربیات سایر استان‌ها با یکدیگر بود.

کرم نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاورد اجلاس رؤسای مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در خرم‌آباد، اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع برگزاری این اجلاس تبادل و انتقال تجربیات سایر استان‌ها با یکدیگر بود.

وی با اشاره به لزوم مهار آب‌های سطحی و انجام اقدامات لازم در این زمینه، ادامه داد: با توجه به اینکه میهمانان اجلاس رؤسای مراکز پژوهشی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در خرم‌آباد از وزارت کشور بودند، طرح‌هایی مصوبی در خصوص مهار آب‌های سطحی ارائه کردیم که این طرح‌ها به تصویب استانی رسیده است و به دنبال این هستیم که این‌گونه طرح‌ها را به وزرات کشور ارائه کنیم تا اعتباری جهت انجام این پژوه‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر اینکه توسعه شهری باید در اولویت برنامه شوراها و شهرداری‌ها قرار گیرد، تصریح کرد: برگزاری و تداوم این گردهمایی‌ها باعث پیشرفت و توسعه شهری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات مهم شهری در دیدار با استاندار، نماینده ولی‌فقیه، فرماندهی سپاه، شهرداران، بخشداران مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: رئیس شورای عالی استان‌ها در بخش مصوب کردن قوانین نقش مهمی دارد، بنابراین اصلاح نواقص و خلاءها در بحث قوانین می‌تواند زمینه‌ساز بهبود روند کار شهرداری شود.

به گزارش ایمنا، اجلاس رؤسای مراکز پژوهش و مطالعات راهبردی شوراهای اسلامی کشور روزهای هفتم و هشتم مهرماه به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 608820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.