بهره‌برداری از فاز اول شهربازی "کیو" بعد از ۱۰ سال

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: سرانجام بعد از گذشت ۱۰ سال فاز اول شهربازی "کیو" در این شهر با همت اعضای شورای ششم شهر به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

کرم نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص افتتاح شهربازی کیو خرم‌آباد، اظهار کرد: سرانجام بعد از گذشت ۱۰ سال فاز اول شهربازی کیو خرم‌آباد با همت اعضای شورای ششم شهر به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط بین شهروندان، ادامه داد: پیمانکار شهربازی کیو حدود ۳۰ میلیارد تومان در این پروژه قرارداد داشته، اما به دلایل مختلف و موانعی موجود تنها حدود ۲۰ میلیارد تومان آن محقق شده است، شاهد افتتاح فاز اول شهربازی کیو جهت ارائه خدمات به شهروندان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه هدف مدیریت شهری افتتاح کل مجموعه شهربازی کیو است، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این کار به زمان بیشتری نیاز داشت، اما تصمیم گرفتیم فاز نخست این مجموعه را به دلیل رفاه شهروندان با ۱۷ دستگاه به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک فاز دوم شهربازی کیو به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در این دوره تلاش می‌کند تا طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 608819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.