نتایج بازی‌های گروه سوم در روز چهارم مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا/ ایران صعود کرد

تیم‌های ملی اندونزی و ایران در دومین بازی‌های خود در مرحله‌گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا برابر لبنان و چین‌تایپه به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های مرحله‌گروهی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا به میزبانی کویت، امروز دومین بازی گروه سوم برگزار شد که در نهایت با برتری تیم‌های ملی فوتسال اندونزی و ایران، شاگردان وحید شمسایی صعودشان به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کردند و اندونزی نیز شانس صعود از مرحله‌گروهی را افزایش داد.

نتایج بازی‌های روز چهارم مرحله‌گروهی (C) به‌شرح زیر به‌دست آمد:

اندونزی ۷ - لبنان ۲

در نخستین بازی از گروه سوم رقابت‌ها، شاگردان محمد هاشم‌زاده در تیم‌ملی اندونزی پس از شکست در بازی اول مقابل ایران، تلافی باخت را از دل لبنان درآوردند و با کسب نخستین سه امتیاز به صعود از مرحله‌گروهی امیدوار شدند. لبنان نیز پس از تساوی برابر چین‌تایپه متحمل شکست شد.

در این بازی برای تیم محمد هاشم‌زاده، ریو پانگستو - محمد فجریان - فیرمان آدریان‌سیاح - محمد اقبال - دِوا ریزکی - رضا گوناوان - سعود سیاوگی گلزنی کردند.

چین‌تایپه یک - ایران ۱۰

تیم‌ملی فوتسال کشورمان پس از پیروزی مقتدرانه در بازی اول مقابل اندونزی، با به‌راه انداختن جشنواره گل برابر تیم ضعیف و کم‌نام و نشان چین‌تایپه صعودشان از مرحله‌گروهی را قطعی کردند و آماده بازی‌های بزرگ در مراحل حذفی می‌شوند.

شاگردان وحید شمسایی با ۱۰ گل از روی چین‌تایپه گذشتند و به نود و پنجمین پیروزی خود در تاریخ شانزده دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا دست پیدا کردند.

گل‌های ایران در این دیدار توسط محمدحسین بازیار - حسین طیبی (۴ بار) - سعید احمدعباسی (۲ بار) - سالار آقاپور - مهدی کریمی و علیرضا جوان به‌ثمر رسید و تک‌گل چین‌تایپه را نیز هی‌چیا چِن وارد دروازه سینا پرکاس کرد.

کد خبر 608788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.