۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
نیمار مورد حمله قرار گرفت!

نیمار پس از ابراز حمایت خود از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق کشور برزیل برای انتخاب مجدد، مدعی شده است که مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار پس از ابراز حمایت خود از ژایر بولسونارو، رئیس جمهور سابق کشور برزیل برای انتخاب مجدد، مدعی شده است که مورد حمله قرار گرفته است.

مهاجم برزیل و پاری سن ژرمن فاش کرد که پس از حمایت از بولسونارو مورد انتقاد قرار گرفته است. نیمار قبلاً در اپلیکیشن TikTok پستی منتشر کرده بود که در آن، پیش از انتخابات آخر هفته در برزیل، کاملاً واضح برای بولسونارو تبلیغ می‌کرد. ستاره پاری سن ژرمن همچنین از هوادارانش درخواست کرد که به این فرد ۶۷ ساله رأی دهند.

نیمار در توئیتر نوشت: "آنها در مورد دموکراسی و خیلی چیزها صحبت می‌کنند، اما وقتی کسی نظر دیگری دارد، توسط همان افرادی که از دموکراسی صحبت می‌کنند مورد حمله قرار می‌گیرد."

بولسونارو قبلاً ویدئوی نیمار را در حساب توئیتر خود منتشر کرده و از این بازیکن برای حمایتش تشکر کرده است. حمایت نیمار از ستاد انتخاباتی رئیس جمهور، می‌تواند به طور بالقوه بر رأی دهندگان تأثیر بگذارد، زیرا برزیل به عنوان یک کشور که مردمش دیوانه فوتبال هستند، شناخته شده است. این بازیکن ملی پوش برزیلی در شبکه‌های اجتماعی فالوورهای زیادی دارد و بیش از ۸ میلیون دنبال کننده در TikTok و ۵۲ میلیون دنبال کننده دیگر در توئیتر دارد.

نیمار در این فصل در ۱۲ بازی آمار ۲۱ گل و پاس گل را به ثبت رسانده است. او ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل داده است. این بازیکن برزیلی به پاری سن ژرمن بازگشته است و روز شنبه در لیگ یک به مصاف نیس می‌رود.

کد خبر 608737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.